neděle 26. září 2010

Zlatej Gympl...:) ♥ :'(

Ach lidi...jak já bych se ráda vrátila na ten gympl.
  1. Lidi-jak se mi stejská po těch fakt super lidech tam Nad Alejí...
  2. Učivo-gympl byl o 100% lepší. Sice to bylo docela náročný ale aspoň mě bavilo se to učit. Teď se bavím s holkama z devítky a zkouším je z kyselin. A...teď se musim učit trojúhelníky a vůbec mi to nejde, protože už jsem to brala asi před rokem a vůbec se mi to nechce učit. Radši si píšu z holko, kterou o5 zkoušim z kyselin a sama si taky hledám vzorce a vzpomínám a řeším je.
  Teď bych dala VŠE za to, abych mohla být zpátky...

4 komentáře:

  1. Jééééžiš, neboj, zas takovej vodvaz ten gympl fakt není. Myslím, že partu máš dobrou i tam, tak nezoufej. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jo...ale stejně...:) Nějak se mi tam líbilo víc :P :)

    OdpovědětVymazat
  3. však sama uvidíš, že tohle časem přejde.....
    gebu zdar! :) ♥

    OdpovědětVymazat