úterý 28. září 2010

šťastný..........smutný pocit

Tak a jsem doma z kina.....úžasného kina díky Oři a Zebře ! :'( :) Hned, co mě Podpěrovi vysadili jsem neudržela slzy a asi pět minut jsem seděla venku a brečela. Pak jsem si ale řekla, že tohle nemá cenu a šla jsem domu. Máma mi šla otevřít a hned, jak jsem vlezla domů jsem se převlékla do sportovního a jdu běhat a boxovat do pytle......ano.........noha mě bolí jako čert a stejně tak i hlava...........ale já CHCI ! CHCI běhat CHCI boxovat..............musím si SOBĚ něco dokázat a přemoct tu bolest...........takže brečím a boxuji zároveň.
  Na druhou stranu jsem ale neuvěřitelně šťastná..........jsem nejšťastnější člověk na světě ! Dnešek jsem si vážně užila a jsem za to vděčná.....děkuji ti Oři a mami :) Moc.......moc pro mě znamenáte ! A kino bylo jen zlomek toho, co bych s vámi chtěla zažít. Snad se někdy ta příležitost naskytne.........někdy brzy.

                Takže já jdu se zebe vymlátit zlost, vztek, smutek a..........................štěstí ne, to si radši nechám ;) :)
P.S.-já MÁM dobrou náladu ! :) ♥

4 komentáře:

  1. Postřelený koník28. září 2010 v 21:13

    nebýt té poslední věty: ,,Já MÁM dobrou náladu!" , tak bych asi musela....asi bych tě přepadla.......a ten smutek z tebe dostala, ikdyž....vždycky to začíná a končí smíchem, jenže u tebe to končí pláčem......a to mě hrozně mrzí.......
    doufám tedy, protože ti bezmezně věřím, že opravdu MÁŠ dobrou náladu....:)
    dnešek jsem si moc užila......je to další nezapomenutelný zážitek. nejkrásnější n tom je, že zížitky a vzpomínky nám nikdo vzít nemůže a tenhle ve , mně zůstane už napořád...:)
    díky moc, díky. s opáčkem jedině souhlasím, třeba na toho HP 6 :)
    ať ti vše vychází a smích neschází

    OdpovědětVymazat
  2. Ehm...to je HP 7 xD nevadí...:)
    Opravdu MÁM dobrou náladu...docela jo...slzy už uschly...vyběhala jsem to. Jsi mě měla vidět :D Jsem běhala po zahradě, poslouchala u toho ,,Never say never'' a strašně moc mě teď bolí noha....ale je mi tak nějak dobře....cítím se strašně volná a šťastná :) A dnešek.....to byl ten nejlepší den,který jsem mohla kdy zažít s vámi dvěma :) Díky moc a...ano...vzpomínky nikdo nevezme.....ani mě ! :) ♥
    A pamatuj...smíchem to skončí vždy...i až jednou budu umírat, tak svůj život skončím se smíchem....ale pak už plakat nebudu...
    Měj se fajn

    OdpovědětVymazat
  3. Vzpomínající oř28. září 2010 v 22:05

    já už se vtěm HP ani nevyznám, děvče. :)
    ty........bláznivá..........bohyně. :) vždyť si tím během ubližuješ....:(
    never say never teď poslouchám u fyziky.......a ikdyž Biebra nemám v lásce, tuhle písničku asi nevymažu z hlavy ještě HODNĚ DLOUHO.
    dnešek........já....nemám....slov. prostě skvělé! :)
    díky moc tobě. díky foreve. :) ♥
    na smrt prosimtě nemysli!! :)
    měj se náderně a přeju ti krásnou dovolenou......odpočiň si od všeho a od všech. :)
    krásně spi

    OdpovědětVymazat
  4. taky se krásně vyspi...:)
    Ano....tu písničku taky dlouho nezapomenu ! ♥
    A.....ty víš, jak to s tou dovolenou mám...a promiň, ale ani tímto mi nějak nezlepšíš chuť do ní. Taky...o smrti mluvit budu. Poletím letadlem....a u letadel může smrt nastat za.....vteřinu.....setinu vteřiny a ještě míň. Takže.....jsem ráda, že třeba předposlední den mého života byl s těma nej holkama co znám ! Vím, že letadlo spadne je malá pravdě podobnost, ale kdyby....chtěla jsem, abys o věděla ! :) Takže mé pocity nikdy slovy a ani ničím jiným nevyjádřím, ale Díky sem musí přijít....takže díky a.......jsem ráda, že jsem tak padání a ujeté holky někdy v životě potkala ! Slibuji, že až vzlétnu a až budu dosedávat....budu myslet na tebe a na Zebru....a na dnešek ! :) Díky !
    Krásnou noc přeji a ať zítra vyjde test :) Zatím (snad) páčko Božský Oři ! :)
    P.S.-jak jsem napsala...při pádu letadly bych se taky smála a neboj...v deníku mám, co bych komu odkázala xD Jsi tam i ty :)

    OdpovědětVymazat