úterý 28. září 2010

totální blbost...převrácené myšlení

A máma se jí zeptala:
  ,,Jak se těšíš ?''
 Strašně moc ! Jak to mám vyjádřit slovy ? ,,Těším se.'' nic víc jsem ze sebe vydat nedokázala, protože jsem nervózní jak pes u veterináře. ,,Snad bude zábava.''
  ,,A jsi připravená ?'' 
 Ne...,,Ano...jasně, neboj !'' neuměla jsem říct pravdu a radši jsem z úsměvem zalhala...,,Ano, jsem připravená jako nikdy víc !'' ale v hlavě se mi honilo ''Jak to asi dopadne ? Jak to proběhne ? Nesmím se bát !'' 
        A tak jsem vyrazila....

4 komentáře:

  1. Koník bez pruhů28. září 2010 v 21:16

    bože, to bylo kvůli dnešku? jestli ano, tak nechápu, co je na setkání s dvěma střelenejma koníkama (jednim pruhovanym :) ) tak hrozně.......no protě, že z toho máš nervy....:)¨
    snad to aspoň stálo za ty nervy...:)

    OdpovědětVymazat
  2. :D to se teda neboj ! Ale pak už jsem nervy neměla....když jsem uviděla Zebru...vůbec se nezměnila :) ♥

    OdpovědětVymazat