středa 29. září 2010

Jde se balit :D xP

Tááááák a jde se balit...kam ? Na Kypr...:P :( :/ Vůůůbec se mi tam nechce ! Ale čím víc se to blíží, tím víc se tam těším....bohužel tam budu muset mluvit a to se mi fakt nechce a dost se toho i bojim. Ano...umím mluvit, ale prostě........nedokážu tam se sebe zase vydat ani hlásku. To je jedno.
  Další věc je to, že se tam samozřejmě letí letadlem.....a toho se bojím. Letadlem jsem letěla už asi.......8krát.....ale stejně......bojím se letět a zase na tom letišti mi spadnou kalhoty xD (minule jsem si sundala pásek a před celým letištěm mi spadly kalhoty :D xP ). Nechci tam a když, tak třeba s někým jiným než jen s rodičema.....no nic, to neovlivním. :) :P
             Tak zatím páčko a....tímto vyhlašuji asi týdenní pauzu........zatím hóóóóój a držte palce, ať letadlo nespadne :) :(

1 komentář: