čtvrtek 16. září 2010

Opět...pronas**** den ! :((

No...nevim, proč to sem vůbec píšu, ale prostě to asi někam zdělit musim...jak jsem již napsala v nadpisu: ,,Opět...pronas(ranej) den !''Proč ?! Protože ráno jsem šla na tréning  a druhá půl hodina byla docela špatná, protože mě bolí ta de***** noha ! Pak jsem šla na tělák a hráli jsme basket. Bylo to super, šlo mi to a trenér to viděl a naštval se na mě, že mám problémy s nohou a ještě jdu na basket. Já řekla, že má pravdu, ale že jsem tam běhala minimálně. Prostě pro méně chápající spoluobčany-nesnažila jsem se na 100% . No...tak dobrý. Pak tréning odpoledne. Super byl, hrála jsem dobře. Jenže pak to táta celý zkur*** tim, že musím jít na masáž. Jen pro info...masáže nesnášim !!! Tak jsem se opět naštvala a začala jsem na tréning dělat blbosti a řvát ,,Kurvaaaaa...do prdelel !'' atd. (radši to další slyšet nechtějte !) A stejně jsem na tu masáž musela...
   Po masáži přijela máma...a byla na mě naštvaná ?! No jasně...byla ! Prej táta přijel domu zdrcenej a málem dostal infarkt z toho, co jsem řvala na tom kurtě...jako kdyby to ode mě nikdy neslyšel...Tak mi řekla, že mě ještě jednou uslyší říct sprostý slovo, tak mi dá facku. Já samozřejmě naštvanej puberťák hned zareagovala ,,Vole'' a už jsem jí chytla. Tak mě  máma za každý trochu neslušný slovo jednu vrazí a ještě k tomu, je na mě stále naštvaná....prostě by se z toho jeden pos*** !
      Musela jsem to někam napsat, takže jestli vás to nebavilo, tak se omlouvám.
P.S.-a stále čekám na jednu věc a ta se taky ne a ne objevit..! Postě ,,den blbec'' !!!!! :((

Žádné komentáře:

Okomentovat