pondělí 13. září 2010

Musíš mít dobrou náladu...!! :) :(

Je tu večer....a s ním smutné písničky jako obvykle, ale dnes........mě fakt dostaly ! :'( Prostě jsem to už neudržela a můj status na fb byl: uplně totálně přemýšlí...!! :( :) A když ještě k tomu přišel komentář: To neni mozny :D , tak mě to dodělalo uplně...a ještě to bylo od holky, která je mou kamarádkou na nové škole a mě došlo, že to v podstatě ani neni kamarádství a začala jsem si říkat ,,Co je to kamarádství ?'' nebo ,,Jak se kamarádství vlastně projevuje ?''...ani nevím ! Mám kamarádku, které opravdu věřím (ano...ty M.) a o které vím, že je to nefalšované kamarádství. Ale když jsem v pátek přišla na Aritmu, tak jsem tam potkala K. a její první slova byla ,,M. tady neni...jupííí !'' a pak se začala smát. Ten den a ten večer jsem to nevnímala, protože jsem se moc těšila na M. ale teď nad tím přemýšlím a nedokážu to pochopit. Prostě tohle by pravá kamarádka neřekla a vůbec....nechovala by se tak......tak zvláštně-nedokážu to popsat slovy...divně. Tak vlastně ani nevím, kolik mám kamarádů...na fb jich mám 245...ale to přece není pravda ! To, že se s někým jednou vidím není to, že jsme hned přátelé...:( :P Takže vlastně mám jen...hodně málo opravdových přátel...:'( A....nikdy jsem nepotkala někoho takového, jako je M. Ona je první, které opravdu věřím a která se to přátelství snaží udržet, i když se nevidíme každý den ve škole. Jsem za to moc vděčná !!! Vy nevíte, o koho jde....ale někoho takového bych vám někdy přála potkat ! 
    Takže tento text byl v podstatě o tom, že si trochu vylejvám srdce, ale taky jsem se vás chtěla zeptat: Máte někdo tady opravdového přítele a jak si vlastně přátelství představujete vy ? :) Dík za názory a napište je pls. do komentů :) Dík moc....! ;) :'( 

8 komentářů:

  1. Opravdový přítel? Důvěryhodná, milá, upřímná, nadaná a snaživá, opravdová kamarádka......to jsou vlastnosti, které by měl mít opravdový přítel......a které se dají říct jedním slovem: TY! :) P.S. Mrkni na mail......

    OdpovědětVymazat
  2. Jé...díky moc Oři...:) :'( to je dojemné ! :) Ano...máš pravdu. Tak to mám i já ! Je to malé, krátké a pro někoho bezvýznamné slovo- TY ! :)a pak je tu ještě jedno-DÍKY ! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Díky....to slovo, které bych stále mohla opakovat a stejně by jeho význam nebyl dostačující a úměrný činům a věcem, za kterým ti děkuji. :) Takže: DÍKY :D

    OdpovědětVymazat
  4. :D ty jeden filozofe !!! :) Máš opět pravdu ! :) Prostě to se nedá...:) :(

    OdpovědětVymazat
  5. jo, přiznávám, jsem trochu filosof, ale co chceš? děda i babička jsou filosofové - češtináři povoláním :D už sa to nedá a nedá.....XD :)

    OdpovědětVymazat
  6. :D xD tak to je pak pochopitelne...:D Si pamatuju, jak jsi mi o dedovi vzpr8vela v Kresine :D :]

    OdpovědětVymazat
  7. ty máš pamět jako.........bohyně :D :)

    OdpovědětVymazat
  8. :D cháchá...překvapení. Bubny prosím :D xD ale díííík ;) ♥

    OdpovědětVymazat