neděle 26. září 2010

zklamání a možná něco víc....

Včera, dnes a snad i zítra jsem měla, mám a budu mít dobrou náladu. Snad i další dny...až do čtvrtka-letíme na Kypr. Ale to neni to podstatné...znáte ten pocit zklamání, když vám někdo něco dlouho namlouvá a pak řekne ,,vlastně ne'' nebo ,,tak nic'' ? Je to jeden z nejhorších pocitů...na něco se těšit a pak.....bum.......a je to zase jinak. Znám tento pocit.........už...........od malička... Potkávám lidi, kteří mě buď to zradí, nebo podrazí nebo něco podobného.
  Ale jak již řekly mé přátelé na jejich blogu- je tu NADĚJE ! Naděje, že se to ještě nějak zachrání, sejde nebo něco podobného...bohužel mě se to moc často nestane, ale věřím...:) :(
   Mám stále super náladu protože věřím, že to vyjde ! Ale ne jen jedna věc...ale i spousta dalších :)

6 komentářů:

  1. No to nééé, to nesmíš! Konec depresí v Čechách!! :) Vzpoměň si třeba na video nebo srandu s Křupi včera nebo dnes.....
    Hlavně neklesej na mysli, ať už se ti stalo cokoli. Prosím.....

    OdpovědětVymazat
  2. :) neboj...nestalo se..ale nějak mě vše mrzí...:P :) vygebenost nepřestává !! :D

    OdpovědětVymazat
  3. co tě má co mrzet....?
    no každopádně se geb i nadále.. XD ♥

    OdpovědětVymazat
  4. :D mrzí mě...hodně věcí...spoouuusta xD :D ne, mrzí mě noha..atd. veřejně to tu říkat nebudu (už z toho rýmuju) :D

    OdpovědětVymazat
  5. Lichokopytník Oř26. září 2010 v 20:51

    jo, promin, to chápu. neboj se, jako vždy ,,i horká kaše musí někdy vystydnout" (nebo třeba i jen teplá.) :) držim kopyta! xD ♥

    OdpovědětVymazat
  6. :D drž...brzo přijede kovář, neboj :D xD Dík...:)

    OdpovědětVymazat