pondělí 20. září 2010

super dny !!! :) fakt úžasné ! :* ♥

Ty kráááso...poslední dobou, mi vše vychází :) :D prostě uplně nehorázně. ! Škola, kamarádi, tenis...a noha se taky lepší. :) Teda snad :P Jinak ale vše bestivý...na totál :D Dneska ve škole s Terkou a Benky...:D Prostě straný výgeby. Prej ,,co to na mě kape ?'' ,,nevm'' ,,fůůůůj...co to je ?!'' :D a do toho učitelka ,,Terko...Terezo..poslouchá ? ne...neposlouchá !'' :D prostě super a pak s Benky jak jsme hrály šlapanou :D Prej ,,je to 25:12...to už nedáš holčičko !'' :D
   Na závěr nejlepšího dne jsem opět byla s Ořem !! :) ♥ Super,,,neuvěřitelný...nepopsatelný slovy...nádherný a ještě nesmí chybět ono známé -Děkuju ! :) Prostě fakt úžasný v tom KFC a nebo v autě prej ,,jen pro to, že tu sedíš se z auta stává božské auto '' :D prostě fakt super nebo...,,já zase newm, co ti chci říct...to je ale hnusnej pocit !'' :D Fakt the best. A to waka waka...upe nahlas :D Jsem nemohla a jsem z toho zase šťastná. A Gelíček !!! cháchá....:D
                                     Abych to shrnula...super dny a ten dnešní fakt nejlepší !!! Díky moc...:) ;) ♥

1 komentář:

  1. hlášky s Terkou Prej ,,já jsem z toho medvěd '' ona ,,já ne...já jsem z toho veverka '' :D xD

    OdpovědětVymazat