pátek 24. září 2010

sakra :D

Miluju, ale i nesnášim čekání ! :D to je tak napínavý !

4 komentáře:

  1. Velké či malé trdlo.....:)24. září 2010 v 21:22

    a na co přesně čekáš teď? :) jestli na mou odpověď, tak se ti MOC omlouvám. právě jsem ti ji poslala. proč jsem se opozdila se dozvíš právě z mailu. :)

    OdpovědětVymazat
  2. bohyně z jiného compu..u křupi :)25. září 2010 v 21:09

    nn...ále taky...:) nejen ns to...;)

    OdpovědětVymazat
  3. a na co tedy čekáš......ty záhadná? :)
    jo moc se ti omlouvám, ež píšu až te´d, ale přijela jsem domů asi v půl deváté a nešel internet, tak jsem mámě pomáhala loupat jablka na dort. ted jsem práci dokončila, ale myslím, že už stejně spíš. takže ti přeju krásnou noc a ať je tvá nálada opakem dnešního počasí....:)

    OdpovědětVymazat
  4. Nazdárek Oříku :D
    :) nevadí...jsem u Křupi a koukáme na prcičky 5. Fakt jsem nebyla na počítači, takže se omlouvám i já...:)
    Měj super náladu a zdraví tě Stifler xD (má nová přezdívka)

    OdpovědětVymazat