pondělí 27. září 2010

Probuzení do nového dne...

A je tu nový den....špatné počasí, špatné programy v televizi a hrají mi tu špatné písničky.........probudila jsem se v půl osmé a než jsem se pořádně probrala ve dveřích na mě táta řval ,,Kde je máma ? Kam se ztratila....není tu !'' z vyděšeným výrazem a hrůzou v očích......Já jen dokázala říct ,,Jela k doktorce....to nevíš ?'' a na něm bylo po chvíli vidět, že se mu ulevilo a zároveň je naštvaný, protože nechápe, proč mu to máma neřekla. Prostě teď se v kuchyni hádají, proč jsem o tom věděla já a ne on, jak to, že si někam odjede a ani mu to neřekne a vyčítá jí to, že z toho měl málem další infarkt. Prostě radši teď sedím tady, než abych to musela poslouchat.
  Jak jsem řekla, vzbudila jsem se v půl osmé a táta přilít. Pak proběhl ten rozhovor. Táta se po tom zavřel do pracovny k počítači.......už bych i začala věřit tomu, že má taky nějaký blog...:) Na počítači je v jednom kuse a mě vyčítá to, že jsem du večer a píšu si s kamarádkou. Ale to mě neodradí........ráda se mu postavím a na to on jen řekne ,,Jednou vše pochopíš.'' a nebo ,,Kéž bys byla aspoň trochu odpovědná.'' Tyhle jeho kecy já přímo miluju. Ale co se dá dělat. Každopádně si teď čtu jednou super knížku....školu noci. Je fakt krásná a to sci-fi nemusim.
  Jediné, co mě drží při dobré náladě je zítřek....nehorázně se těším až jsem z toho uplně organizačně mimo. Přemýšlím..(néé...:D ) nad tím, jak to udělám. V 11:20 začíná 1. Karate Kid...musím to zorganizovat tak, abychom na Dejvárně všichni byly (je to holčičí sraz) asi v.....10:20...jinak to nestihneme. A musím to ještě všem říct a......je to nějak moc. Pak druhé představení Karate Kida je v 15:20 a já to mezi tím mám stihnout na Dejvickou. Hmmm.....tak to bude trochu komplikovanější....ale nevadí......stihnu to tak, že v 13:40 končí představení a já tedy hned pojedu na Dejvickou a pak zase zpátky. To je hustý......bude srandáááá :D xD Nějak to zařídím.....už jsem měla na práci horší věci :)

                                    Jak jsem řekla.....špatná počasí, programy a špatná hudba.....ale stále dobrá nálada ! :D

Žádné komentáře:

Okomentovat