středa 15. září 2010

Koukni...Vořáku :D xD

21 komentářů:

  1. týýýýjooo ze kdy to je? jo aha, už vím, to mě dnes natáčel Pavlík, co? a já ho za to právě chtěla znovu sprdnout. :) nojo, chemie je pěkná nuda. ,,Bla bla bla.......chlorečnan.....blabla.....takže je to chlorečnanový!" :D XD Celá Beška :)
    Jo a už ti poslal ten nápis?

    OdpovědětVymazat
  2. nápis :O nn...ani fotky. Prej mu to nejde dát do počítače, bo co :( :P Tak nevm...ale zatim noc.
    To video je geniální !!! :D Prostě mě totálně rozesmívá a dojímá :)

    OdpovědětVymazat
  3. No, mě to nedojímá, protože je to pro TEBE. Spíš mě štve, že jsem se třeba fakt neusmála, když já to nevěděla.....
    Snad to ten Pavlík dokáže. :)

    OdpovědětVymazat
  4. :D nevadí...!! :D stejně je to super ! :)

    OdpovědětVymazat
  5. tak to jse mhappy. :) :D

    OdpovědětVymazat
  6. tak to musíš !! :D Prostě totyš a pamatuj...ty jsi ale borec :D a kdo byl ten ,,Záhadný'' co chtěl dú ? :D XD :D

    OdpovědětVymazat
  7. Pavlík!! XD XD :D Já si jeho číslo předtím neuložila! :D Borec jeden, nevěděl, jaké jsou úkoly na zítra, protože nedával pozor. A já mám tyhle případy pak zachraňovat! :D XD :) Prostě borec, ja kpamatuju. :)

    OdpovědětVymazat
  8. :D tak to je hustý...:D xD a je na fb..to je ale lemplík jeden ! :D

    OdpovědětVymazat
  9. týjo, to jo. :) ten to slízne, chlapec. :D XD ne neboj. :)

    OdpovědětVymazat
  10. :D prosimtě...nic mu neudělej. Slíbil mi další videa..takže když, tak až pozítří, ok ? :D xD

    OdpovědětVymazat
  11. já si dělám vtipy. :D XD v pohodě. stejně je to jeho věc a tvoje, co ti pošle a co ne. :D :) BUĎ V POHO. :)

    OdpovědětVymazat
  12. :D jůů, tak tuto radu teď potřebuju...:) Dík. A...ty taky ! ;)

    OdpovědětVymazat
  13. Ty jo Oři...dík moc za ten mail ! Dokonale mě dojal...máš pravdu. Ale to ty jsi se na mě nevykašlala...ty mi pořád píšeš a já jsem nadšená z toho, že jsem tě potkala. Nikdy jsem si nedokázala představit opravdového přítele...ale teď už to dokážu ! :) Moc to dík ještě jednou a dobrou...:) ♥

    OdpovědětVymazat
  14. Tyjo Bohyně,.....nemám slov. Snad jen jedno velké DĚKUJI za kterým se skrývá tisíce slov, jenž nedokážu říci. :)
    Taky díky za mail.....za všechny maily. :) Stále se držím, ještě nepláču. Snad ty také ne a ani nebudeš. :) Dobrou......☺

    OdpovědětVymazat
  15. Ahojííík Oři. :) Včera jsem to nevydržela a rozplakala jsem se...po tom tvém e-mailu. :) Byl fakt úžasný a já už to nevydržela. Ale doufám,že ty jsi neplakala ?! :)
    Zatím se měj...áhoj. :)

    OdpovědětVymazat
  16. ahoj Bohyně. já si do noci četla Johna a byla jsem tak ospaá, že jsem ani nebrečela. měj se taky pěkně. mimochodem....už je to dnes doma v okayi? napiš jen pokud chceš a dík za vše, moc. :)

    OdpovědětVymazat
  17. :) máš to uplně stejně jak já..taky jsem Johna hltala až do noci...je to geniální knížka ! :) Lepší než film...!! :) :P A jsem ráda, že jsi neplakala ! ;)

    OdpovědětVymazat
  18. je to krásné.....zas máš pravdu. :) jako správná Bohyně. :)

    OdpovědětVymazat
  19. :D no jo...:) Já jsem tak provdomluvná...tady, k tobě vždy ! :) ;)

    OdpovědětVymazat
  20. vážím si toho. ani nevíš jak. už jenom proto, že člověk, který mi rok tvrdí, že je důvěra a pravda základ, mi pak taky lže. díky ti za upřímnost i důvěru, je to nesmírně mnoho. :)
    (ehm.....to je zas staromódní výrazivo, co? :D )

    OdpovědětVymazat
  21. :D ale neni :) ;)
    Ale no tak...šutrák už se sice asi nezmění, ale vždy nelže ! Určitě ne ! ;) Neboj...nějak se to srovná ! :) Já jsem taky moc ráda, že jsi ráda (ježiš :D) že ti důvěřuji :) a teď máš pravdu ty...je toho mnoho :) :D

    OdpovědětVymazat