sobota 11. září 2010

Konečně !! :)

Ano, konečně jsem si mohla zahrát na pořádný klavír !!! Bylo to super, nehrát na ty moje pseudo-klávesy. :D Ale fakt....jsou strašný ! Taky jsou asi 20 let starý...:D :P Prostě vykopávky :D ! Co, kde a jak jsem na ně hrála ? No...hrála jsem Right here waitin for you. U strejdy, který učí na Teplické Konzervatoři hudbu a hrála jsem....celkem normálně-,,By heart'' :) ♥
  Tak a teď už konečně vím, co chci strašně moc ! :) Ano, asi vám to dojde.....klavír. Je jedno jaký, ale aby nebyl jako ty moje ,,klávesy'' ! Prostě nějaký pořádný...nebo aspoň nějaké pořádné klávesy. :) Takže.....za chvíli mám svátek a v domě rodiče. :D Co z toho plyne ?! No.....? :D Anooooo....jasně, že to po nich budu moc chtít a už slyšim ty tátovi kecy ,,To ale budeš muset pořádně hrát a vyhrávat !'' :D No....snad to už pude. Mimochodem....dnes jsem vyhrála dva zápasy 12:0, 12:0 a jsem ve čtvrtfinále :) Tak to zejtra tý holce pořádně natřu !!! :D Držte palce.....díky ;)
                       Zatím čao.....zítra zase písnu :D ;)        

Žádné komentáře:

Okomentovat