středa 15. září 2010

super půl hoďinka s Marky...:) ♥

Jóóóóóóó...!!! To bylo uplně úžasný a...nepopsatelný slovy ! Nejlepší půl hoďka s Marky ! DÍKY !!!! Ale stejně, za tak krátkou dobu si zdaleka neřekneme vše...:( :) Ale navadí...a už víš, co jsi mi chtěla říct ? :D Nebylo to něco s rukou třeba ? :)
            Takže...fakt díky...Vořáku :) ♥  

P.S.-Pavlík fotky stále neposlal...:'( :(

12 komentářů:

  1. Moje slova, Bohyně. skvělé, ale krátké. A hrozně moc ti děkuji. Za vše (ach bože já jsem tak originální! :D )
    Ještě jsem si stále nevzpomněla, ale to přijde! :) Nic s rukou to nebylo. Zatím se měj krásně a moc ti ještě jednou děkuji! .)

    OdpovědětVymazat
  2. No jasně...ty origoši... :D xD Ne..fakt, bylo to super a kdybych měla děkovat, děkovala bych do nekonečna ! :) Takže vím, že to nestačí...ale díky !! Nic jiného bohužel nezmůžu...:( :)

    OdpovědětVymazat
  3. Hééééééj, to je neféééér!!! Mooooc neférrrr! kRADEŠ! Ty jedna božská loupežnice!!! :D XD :) Kradeš mi slova z pusy!!! :)

    OdpovědětVymazat
  4. :) tak to asi trochu neféér je :D xD A jak se ti zatím líbí ,,Milý Johne '' ? :) ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Já už viděla film, ale jen část. Zatím pěkný. Akorát mě to příšerně dojímá, protože jsi o tom mluvila před prázdninami, když jsi byla s námi, o prázdninách, když jsem byla u tebe a vůbec.....je to od tebe. :) Promiň. Díky. :)

    OdpovědětVymazat
  6. :) Přesně...já ti zase dík za toho Garfilda ! :D Je to strašná prča, ale mě to spíš dojímá...:) No...z toho se vyhrabeme...obě, uvidíš :) ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Takže dojemná prča? No to je teda good chacháchá XD :D
    Jo, asi poprosim mámu, aby si šla pro lopatu a vyhrabale mě z toho. :D XD

    OdpovědětVymazat
  8. :D no newm...jestli by to tvoje mamka zvládla :D Nechci jí podceňoval, ale tohle je fakt vážný :D Prostě to musí udělat někdo, kdo je opravdu zkušený !! :D ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Tyjo tak to jsem dost případ na vodpis. :D XD :) Ty doufám nee. :)

    OdpovědětVymazat
  10. noooo...:) ale ne..a ty taky nebuď nebo na tebe pošlu Benky s propiskou a slovem ,,méďo'' :D a nebo přídu osobně...:D

    OdpovědětVymazat
  11. DOBŘE, UŽ JSEM V OKAYI. :) přísahám. :) ..........no snad....ehm.....skoro. :)

    OdpovědětVymazat
  12. přesně...:) ale Vořáku...to jako nééééé !!! :D Fakt...jednou snad musíme bejt v poho...aspoň jednou ! :) ;) ♥ Pls...

    OdpovědětVymazat