středa 29. září 2010

Přemýšlení.....:)

Tý jo....já už zase přemýšlím. Nad tím, jak teď říkám Pavlovi
,,Dřínkajda''
a on ,,To máš od Markéty, že jo ?''
a já ,,ne, to říká''
on ,,Jj, to říká Markéta ! :D''
já ,,aha...synchroní myšlení...zítra jí to řekni !''
  A v hlavě se mi mezi tím honí....,,kéž bych jí to mohla říct já....ach jo.....to je tak...divný. A před tím...příde mi to, jako když se jen vyptávám tak, jako kdybych jen chyběla...''
    Prostě to mám v hlavě pořád dost rozházené a pořád čekám na nějaký zázrak....a to i ve škole....třeba při hodně vůbec nedávám pozor a myslím Nad Alej.  Pak mě vyvolá učitel a já nevím, kde jsme. On se mě zeptá ,,A jak to ?!''
já ,,Myslela jsem na něco jiného.''
on ,Na co, prosimtě ?''
já ,,Nad Alej...''
on ,,aha...tak mysli dál''
já ,,děkuji''
 :D já vím, je to ujetý...ale je to tak....nevím, jestli bohužel, nebo bohudík. :) :( Zatím asi bohudík....ale....prostě tyhle lidi my přišli nejvíc v pohodě...já...všechny srovnávám s Alejákama....třeba jenom v hlavě...ale srovnávám...strašně moc. Nevím.........

4 komentáře:

  1. No jo, to opravdu ,,říká Markéta" . :) ale to není důvod ke špatné náladě a přemýšlení v tomto smylsu..........prosímtě Bohyně. :)

    OdpovědětVymazat
  2. neboj...:) to je jen takové...takové nouzové...prostě si na vše vzpomínám...:)

    OdpovědětVymazat
  3. vděčné (věčně) dojatý oř29. září 2010 v 22:19

    já to znám.......taky vždycky před odjezdem, odletem nebo prázdninami.......tak ti přeju, ať tě to nedojme a krásný nejen let. krásný je s tebou svět. DÍKY . :) (asi už tě nudim, co? :) ) páčkuj, pííííp. :) a hlavně si ,,něco nebreč" :)
    bon voyage!

    OdpovědětVymazat
  4. :) děkuji...:) a ne, nenudíš...ty ,mě nudit NIKDY nebude !
    A k tomu přemýšlení...jak chceš, když to nepůjde...klidně to pusť :) ;) Jen se vyplakej...znám to...:)
    Taky si ,,něco nebreč'' a píííp forever ! :)
    Děkuji, krásně se vyspi...ať se tvůj spánek tak krásný, jak ten mail od tebe...dík. :)
    Ahoj...:)

    OdpovědětVymazat