úterý 21. září 2010

,,Mercy''...

,,Vážím si tě'' tři slova, která mi změnila život...to se jen tak někomu nestane a já za to vděčím jedné důležité osobě ! ... :) :( Děkuji...

8 komentářů:

  1. ,,Víš, naučila jsi mě, že nezáleží na délce trvání kamarádství, ale na kvalitě kamarádství.'' snad každý pochopí, kdo to je...:) :'(

    OdpovědětVymazat
  2. Life is short.........22. září 2010 v 18:53

    ten výrok jwe můj, ale ten člověk nejsem já. :) nebo jo? no každopádně, to, co jsem tenkrát napsala na blog po vaší krásné návštěvě v Motole (tento výrok), stále platí a vždycky bude!!!.......?:´) :´(

    OdpovědětVymazat
  3. ano..ten člověk jsi ty ! Já vím...a psala jsi mi ho i do mailu a já si včera četla vše co jsme si kdy napsaly...:)

    OdpovědětVymazat
  4. Life is short.....22. září 2010 v 19:08

    ježiši........doufám, že tě to nějak ,,nepoznamenalo" ve špatném smyslu. :) já přemýšlím stále dokola nad tvým mottem nahoře na blogu: ,,Nikdo si nezaslouží tvé slzy, či pláš a ten kdo si je zaslouží, tě nikdy nerozpláče." A docházím dokola k závěru, že jsem špatný člověk, protože jsem tě párkrát rozplakala a nezasloužím si tvé slzy. Je to fakt.
    no jinak gratuluju k optimistickému nádechu, který tvé dnešní články nepostrádají. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ježiš Oři !!! ty jsi mě nikdy nerozplakala, ty jsi mě dojala a to je veliký rozdíl !!! ;) Nad tím vůbec nepřemýšlej !!! :O :P :)

    OdpovědětVymazat
  6. Life is short.....22. září 2010 v 20:30

    ó jaký to problém! neboj, zachvíli půjde. :) na d tvým tvrzením o slzách....se musím zamyslet. ale přiznám se ti, že si přesně nevybavuju den, kdy jsem ti řekla: VÁŽÍM SI TĚ. vím, že jsem to řekla, ale kdy, to nevím. ovšem stále to platí. ,,Vážím si tě. Jako člověka, jako kamarádky, jako kohokoli, kým se cítíš být. " :)

    OdpovědětVymazat
  7. :) Vážím si tě jsi řekla přesně....minutku ( :D )15.6.10 :) mám to mailu ;) A....díky ! Já tebe taky....! Koukni na mail...tam to máš :( :)
    Tvrzení o slzách...nad tím se vůbec nezamýšlej ;) Už neni....:D

    OdpovědětVymazat