pondělí 20. září 2010

už to prostě nechápu...

Ach jo...proč na světě existuje něco jako je ,,přetvářka'' !!! :( Nechápu to, proč to ti lidi dělají i když vědí, že tím tomu druhému ublíží...  
   Nechápu to, proč musí být na světě člověk, který je fakt super a na druhé straně někdo, kdo je proti vám...
   Nechápu to, proč si lidi dělají naděje, že je někdo zachrání a on jim pak ještě podkopne nohy...
            Prostě to nechápu a je mi z toho na nic...prostě tohle mi nedělej....:'( :(

P.S.-Oři...to neni na tebe !!!

5 komentářů:

  1. ach do hájíčka.......to mě vážně mrzí, že ti zase někdo citově ublížil.......a já už myslela že ti dobrá nálada vydrží aspoň na 2 měsíce. no ber to z té lepší stránky, že aspon víš, jaký ten někdo je a nežiješ dál v přetvářce. chápu taky, že tě to mrzí, to zas jo. ale nench si tím prosím zkazit dnešní den.
    díky, že jsi napsala, že to nejsem já. kdybys to neudělala, celou noc a možná i dny bych trnula v hrůze, že jsem ti něco provedla. a nejhorší by bylo, že bych vůbec nevěděla jak to napravit, protože bych nevěděla, CO jsem provedla. díky. a hlavu vzůru.

    OdpovědětVymazat
  2. teď mi došlo, že asi vlastně už spíš. promin, že píšu tak opožděně, ale právě jsem dodělala úkoly a nejsou zdaleka všechny, co máme. tobě přeji krásnou noc a snaž se usnout a nepřemýšlet. snad to dokážeš. ne, omyl: DOKÁŽEŠ TO! věřím ti. tak ještě jednou moc dík za dnešek a hodně štěstí. :)

    OdpovědětVymazat
  3. :) ano...už jsem spala :P :) Děkuji moc za povzbuzení...dnes už mám lepší náladu ale stejně...zase mi jí zkazil táta tím...no, máš to na mailu. :( Prostě mi nic nemůže vyjít :( Ale jinak den super...člověk, který mě včera tak nehorázně podrazil...tak tomu já už dala velké a rázné S BOHEM...takže je to ok.
    Jasně, že to nejsi ty. Právě proto, že bys nad tím přemýšlela jsem to tam napsala. Přece tě znám takže mi bylo jasné, že by tě to žralo. Takže ty to fakt nejsi a nikdy jsi nebyla. Ale kdybych to tam nenapsala....taky vše nemusíš brát na sebe. Ty to víš, že jsi super holka a že snad bys mi tohle nikdy neudělala takže bys nad tím nemusela přemýšlet. Když člověk udělá chybu...uvědomí si to a buď je mu to jedno a nebo se tím zabývá. Myslím, že to víš ale i ty :)

    OdpovědětVymazat
  4. ouuouuuu, Bohyně dala někomu, kdo si to zasloužil ,, SBOHEM" . Tak to ti gratuluju, děvče. :)
    jo, já se snad s tím braním všeho na sebe polepším. samozřejmě, že bych ti to (a upřímně mě nenapdadá ted ani jeden další člověk) neudělala. to já jen, že druzí občas vidí něco jinak než to vidíme my sami. a tak jsem si říkala, jestli třeba nevzniklo nějaké nedorozumění. :)
    díky ještě jednou jo, a přečti si mail. :) ahojky

    OdpovědětVymazat
  5. ten, kdo mi to udělal...toho neznáš. Teda...tu, ale víš kdo to je...Eliška. Ta z Loun. Moje ex nej kámoška...no, už se o tom nechci ani moc bavit. :) Nedorozumění to fakt nebylo...:(
    Mail super...dík ;) Moc jsi mi pomohla...jako vždy ! ♥

    OdpovědětVymazat