neděle 26. září 2010

Úžasný víkend ! :)

Tak co...jak si zatím užíváte prodloužený víkend ? :) Já tedy nehorázně dobře....až na pár drobností ;) Ale jinak, je to nepopsatelná prča ! :D Totiž...jsem u Křupi...moje kámošky z tenisu.
  Včera jsme hrály proti sobě a já udělala ,,scr.'' protože mám natrhlej stehení sval a bolelo mě to. Ale to nikomu nevadilo, protože jsem ještě dokázala uhrát 1. set a ten byl 5:7 což je druhé nejmožnější skóre. Takže ale nehraju debla a místo toho, abych byla doma tak jsem u Křupi a je fakt prča !! :D Prostě super...včera jsme řvaly ,,bad'' ad Jacksona a fakt to byla fajn. (bad) Pak jsme koukaly na Pottra 3. a pak na American pie a mou novou přezdívkou se stal....kdo jiný než STIFLER ! :D xD Takže fakt super !! ♥

2 komentáře:

  1. Stifler.....bože toho teda neznám. To je herec? :) No ale přezdívka je to originální....:)

    OdpovědětVymazat
  2. :D je to přezdívka a zároveň příjmení kluka v Prcičkách :D xD ehm...american pie :D xD

    OdpovědětVymazat