pátek 24. září 2010

Výčitky svědomí...

Tak, a teď jsem porušila svého bobříka....to prostě nejde udržet....slzy musí ven ! Jsem strašnej debil...fakt ! Já mám takovou příležitost a.......celou jí promarním. Prostě si místo toho, abych si řekla mnoho věcí a mojí nejlepší kamarádkou, kterou vidím jen strašně mála kdy...tak vše prokecám s holkou, kterou vidím každý den ve škole....a ten její výraz.....jsem nemožná !!! :'( :'( Promiň mi.....strašně moc.....můžu si za to sama.....chtěla jsem ti toho říct tolik a ty určitě taky....ale kvůli mé blbosti to tak nebylo...promiň :(

7 komentářů:

  1. ježiši Terko..........
    to se mi snad zdá.......já.....ti ted asi těžko vysvětlím, že to bylo nedorozumění.......bože netrap mě. já to věděla. já si dnes říkala, že jsem se asi tvářila moc divně, ale já přemýšlela.......nebyla jsem smutná a už VŮBEC ZA TO NEMŮŽEŠ TY!!! Proboha.........ted budto umřu a nebo se stane zázrak a ty to pochopíš..........:(
    je to ironie.......XD :( tomuhle přesně jsem chtěla předejít, když já jsem na tréninku prostě..........stalo se pro mě zvláštní zjištění a to mi vrtalo hlavou. kdybych se v tu chvíli chtěla sebevíc usmát, nešlo to.....ale usmála jsem se, jen jsem byla zaskočena tím, že tě vidím. jsi moje naděje........o které nikdy neím, jestli se objeví, ale dnes jsi se objevila a udělala jsi mi radost. já jen................vysvětlím tt to na mailu. jestli to chceš ale rychleji, klidně zavoldej, mám čas.
    toto je ironie.............ironie, které jsem nedokázala předejít.

    OdpovědětVymazat
  2. Marky...ani nevíš, jakej šutrák mi spadl ze srdce !
    Děkuji moc za vysvětlení...už jsem si byla jistá tím, že se na mě vykašleš...já...jsem ráda, že pohled na mě ti dá úsměv do líček ! :) Mám to stejně...ale neuvěřitelně mě to mrzí...i tak. Je to moje chyba, že jsem si toho s tebou neokázala říct víc...ale jak řekla mamka ,,Teď už bude po sezóně a ty budeš mít víc času a já, to ti slibuji zařídím to, že se s Markétou někdy zase pojedete kouknout do Křesína...než se prodá!'' :) Tak se mi malinko ulevilo ale nevím, jestli bys ještě vůbec chtěla...
    Ale každopádně...volat teď nebudu...nedokážu to, tě slyšet...prostě by mě to srazilo ještě o něco víc...zatím mi stačí ten mail. :) A děkuji...ještě jednou ! A taky ještě jednou...promiň..!

    OdpovědětVymazat
  3. Life is..........life24. září 2010 v 19:33

    ani nevíš......jak moc mě to zkalamo. jak moc mě mrzí, že jsi tomu blábolu uvěřila.......
    ale taky jsem ráda, že to doufám dokážeš už pochopit, až ti pošlu mail s vysvětlením. :)
    neomlouvej se mi......za co? odpověz mi, protože já odpověď nevidím. fakt. jo a promin, že mi to tak trvá, ale ten mail........záleží mi na tom, abys ho a hlavně mě dnes pochopila.
    díky :)

    OdpovědětVymazat
  4. Co tě zklamalo ? Blábolu...jo, jsem přece naivní jak pes...to nevíš :) x) Mail pošli, jestli chceš...já, pochopím to ! :) A díky...už se mi díku tobě udělal aspoň nepatrný náznak úsměvu na tváři...pokrok od toho, co jsem tady předváděla...zase mám vytopenej pokoj...:) :(
    Omlouvat se ti budu...sakra...neco musim rychle vymyslet :D (ježiš...už se zase směju..dík !)protože...jsem tam byla a...nedokázala jsem tě rozesmát víc...
    :) Díky Oři...už ti říkám normálně..no já jsem z toho medvěd...:)

    OdpovědětVymazat
  5. píp píp: mail odeslán!! :)

    ani my neříkej, že jsi zase plakala...........protože to je to nejhorší, co se mi mohlo povést,.......rozplakat tě. :(

    snad už nemáš důvod pláči a jestli stále myslíš, že ano, přečti si mail.
    upřímně nevím, za co TY MI dnes můžeš tak asi děkovat. fakt ne. to spíš já tobě. za šanci vysvětlit ti dnešek a za to, jaká jsi. ale příště, než si z něčeho takhle absurdního začneš dělat hlavu, se ujisti, že je to vážně pravda. protože věci občas nejsou tak, jak se zdají být. :)

    já se sice dnes moc nesmála, ikdyž teda vlastně ano - při pohledu a poslechu vašich výgebů se nešlo udržet. ale moje duše se usmívala na celé kolo. proč? splnil se mi sen, což pochopíš z mailu. ......( och´, jsem to ale tajemný Oř XD :D)

    No, kdybys mi chtěla něco říct, nebo měla nějaké otázky, adresu znáš a doufám, ež už si pamatuješ, že prostě není možné, abys mě TY někdy otravovala. JASNÉ, TY MALÉ TRDLO?! :) :D

    JÁ.......jsem z toho taky medvěd a nejen z toho.
    :)

    OdpovědětVymazat
  6. :) je super, že mi říkáš trdlo :D to se vždy pousměju :) Tak mi už dlouho nikdo neřekl :) :/
    Už nepláču a to díky tobě ! A....vůbec nemysli na to, že jsi mě rozplakala ! Tak to neni...já se rozplakala sama svou blbostí ! Takže....to heslo, co tu bylo pro TEBE NEPLATÍ ! Ty velké trdlo x)
    A já ti mám za co děkovat...to budu mít vždy !
    Nebuď z toho medvěd...! a ani nejen toho ! Vše bude a i je ok ! ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Tákže...díky Marky a já jdu do pelíšku :) Brou, brou ♥ :)

    OdpovědětVymazat