středa 22. září 2010

odstrašující případ :D

Tak dneska mi fakt uplně hrabe na total !! :D xD Prostě ,,mam dost !'' :D Třeba...dnes mám 1. den rovnátka napevno a už mě s nima nebaví jíst, protože to bolí a tak jsem vymyslela reklamu na hubnutí ( :D xD ): ,,Jste tlustí, máte problémy s hubnutím a jídlem ? Tak pro vás máme řešení ! ROVNÁTKA !!! Ano....je to tady lidi ! Necháte si nasadit rovnátka a uplně ztratíte chuť k jídlu. Je to neuvěřitelné ale pravdivé ! S rovnátky zhubnete až pět kilo za dva týdny...no není to super ?! Je a tak neváhejte a volejte na ... ... ... a objednejte si rovnátka jen za 2448 Kč. A k tomu ještě ZDARMA dostanete vosk, kartáček na čištění rovnátek a mezizubní kartáček !! Je to lákavé a výhodné ! Tak neváhejte a volejte ... ... ... a za super cenu si objednejte žádnou chemii a ani žádné prášky na které si musíte myslet...těšíme se na vaše hovory !'':D xD Prostě jsem dneska totálně CRAZY !!! :D

          

Žádné komentáře:

Okomentovat