neděle 19. září 2010

koukněte :D

Ty kráso...koukněte ! :D P.S.-Oři...ty radši ne. :D
           http://www.youtube.com/watch?v=GthxY1_cweY&feature=player_embedded

15 komentářů:

  1. MRTVÝ OŘ ÚLEKEM19. září 2010 v 18:32

    já se na to ze zvědavosti podívala, nechápala jsem, proč je M.J. zrovna mně tak nebezpečný.......a vykřikla jsem HODNĚ nahlas. ale hlavně jsem se NESKUTEČNĚ MOC lekla! to se nedá popsat slovy, můj stav ted. to bys musela slyšet nebo vidět......:D jinými slovy mi tečou slzy úlekem jak něco a zároveň mám výgeb. táta je ze mě na mrtvici. myslel, že mě vyděsil bratr.... :D :) :´( :´)

    OdpovědětVymazat
  2. ježiši Oři !!! :D :( :P já to ti říkala...:D xD ale rychle se vzpamatuj ! :D

    OdpovědětVymazat
  3. TYVOHO TO NEJDE.......ráda bych, ale fakt mi ještě pořád tečou slzy a hýkám tady jako....pomatenej Oř. hrůza! :D XD nepřála bych ti mě vidět. aspon víš, čím mě zaručeně odděláš. :D XD

    OdpovědětVymazat
  4. ale já to věděla i před tím, než jsi mi to řekla. Proto taky ta výstraha ! :D Chudáku...to mi nedělej tohle ! :)

    OdpovědětVymazat
  5. NEROZUMNÝ OŘ (slušně řečeno)19. září 2010 v 18:43

    tyjo vážně se ti omlouvám a kaju. ale když mě nenapadlo, že to bude video tohohle typu. já si říkám, proč bych se neměla kouknout? a co je na duchovi M.J. tak děsivýho? a vono pak tohle....xD no, už jsem zticha a ani nemám výgeb, ani záchvat úleku. ale oči mi ještě neuschly. ty za to nemůžeš, to je moje ořská blbost a zvědavost. to je jako když řekneš dítěti : nedělej to! no ssamozřejmě, jde a udělá přesně to, co nemá. tak je to i s tímto videem. :) :D

    OdpovědětVymazat
  6. ach Oři...ty jsi ale dítě :D xD :P ale je fajn,že jsi už ,,v pohodě'' :D :) ;)

    OdpovědětVymazat
  7. jo, snad. :D HAHA, tak na tohle jen tak nezapomenu, zase. :)

    OdpovědětVymazat
  8. jakože ale hustý! :) staráš se mi o nevšední zážitky. díky :)

    OdpovědětVymazat
  9. no...občas jo :D snažím se, to víš ;)

    OdpovědětVymazat
  10. tohle byla čistě MOJE blbost. tak si s tím nelam svou božskou hlavu. :)

    OdpovědětVymazat
  11. oki..beru na své božské vědomí. :) Už toho mám beztak dost...

    OdpovědětVymazat
  12. nepovídej.....? :) povídej!

    OdpovědětVymazat
  13. :) ne...tak je to zvláštní celý...:P

    OdpovědětVymazat