neděle 19. září 2010

Nádherjen (prožitej :D ) víkend ;) ♥

Tááák a jsem doma z Uherského Hradiště. :) Celý víkend jsem strávila tam a taky ve Zlíně...na turnaji. První kolo jsem vyhrála a druhé ne, ale hrála jsem super tenis a táta, máma i teta byli spokojeni ! ;) Prostě turnaj jak já s oblibou říkám ,,velice oki'' :) :D
   V Uherském Hr. jsme byli u tety a strejdy. Jsou to veliká rodina a tak nás tam dohromady bylo.....13. :D Prostě uplně přeplněno. Bylo to ale super !! S Vikčou (kámoš) jsme skákali na trampolíně, koupali jsme se u Michala v bazénu a pařili jsme GTA a kouzelné závody ( :D ). Strašná sranda byla. Michal mi pak dal takové gelíčky (pozor...mluvím už jak když jsem z Moravy :D ), které jsou z Ameriky a jsou super, protože mi moc pomáhají :) ;) ♥ Jak na nohu, tak na zuby a taky na psychiku. Prostě je to zázrak !! :P ;) A potom mi ještě Jana, Michalova přítelkyně ukázala její obchod a to byl vrchol toho celého. Táta mi za výkon koupil oblečení z ,,Faithu'' které stálo celkem.........41 644 KČ. :D Prostě jsem mu trochu provětrala peněženku :D Ale je to nádherné !
     No...kdybych to měla celé popisovat, tak bych tu byla asi hodně moc dlouho...takže to celé psát nebudu. ¨

           Dám sem video....

16 komentářů:

  1. STÁLE ÚLEKEM MRTVÝ OŘ19. září 2010 v 18:34

    dobře ty, jsem ráda, že sis ten víkend nakonec užila a už je to zas o.k. :) skvěle!

    OdpovědětVymazat
  2. celkem ano. hodně jsem dala sportu. ale to ty taky. :)

    OdpovědětVymazat
  3. to ano...:) tak jsem ráda, že jsi si to sportovně užila ;) ♥ ☼

    OdpovědětVymazat
  4. dík. já taky. i za tebe. a hlavně za dobrou náladu můžeš ty.......

    OdpovědětVymazat
  5. Ve čtvrtek v noci jsem dočetla Johna. je to krásné a dojemné. málem jsem se u toho rozbrečela, ale jen MÁLEM. ale konečně chápu, jaký význam měly tvé věty, když jsi říkávala: To je jako v Milý Johne. :) díky. zas jsem o něco moudřejší. (no Oři, to je ale BLBÝ vtip! ty a moudrý?! dovol, abych se zasmála! :D XD)

    OdpovědětVymazat
  6. chácháchá...:D blbý vtip to neni ! :) ale máš pravdu...Milý Johne je fakt super ! a ve škole...Kája mi říkala, že jí říkáš John...smím se zeptat proč ? :)

    OdpovědětVymazat
  7. to je dlouhá historie.....
    jednou na jařee tohoto roku jsme jely s paní Ben. a Kájou autem ze zápasu. a bavili jsem se o tom, že jsme takhle jednou ve vlaku, když jsme také jely ze zápasu četly vážně bezva knihu. XD asi tkhle to tam stálo: John je mrtvev. Ach můj bože. Co si počnu. Jaká škoda. A ještě ke všemu to holky předtím četly tak vtipně.......:D
    no a když jsem teda tenkrát jely tím autem, všemu jsem říkaly John. uplně VŠECHNO bylo John. a četly jsme i transparenty takto: 20% sleva na veškeré Johny. nebo: Udělejte si svého Johna!
    a měly jsem z toho takový výgeb, že jsme si žačaĺy říkat John.

    OdpovědětVymazat
  8. aha....nechápu, ale nevadí :D je to dobré !! :) dík...

    OdpovědětVymazat
  9. promin. ale za a) se mi to tady veřejně vysvětlovat dopodrobna nechce, b) to asi ani neumím. :) :D

    OdpovědětVymazat
  10. :D v pohodě...:D už jsem to pochopila :D

    OdpovědětVymazat
  11. o.k. spad mi šutrák ze srdce.......:D XD JEŽIŠI TO JE DVOJVÝZNAM! XD

    OdpovědětVymazat
  12. dvojvýznam ?? :O jak to, pane bože ? :D xD :P dnes mi to nějak nemyslí...:P

    OdpovědětVymazat
  13. šutrák! .......už víš? :D XD

    OdpovědětVymazat
  14. :D jóóó...už mi to došlo :D xD :P dnes už mi to myslí...ale potřebuju ještě něco. To (ZATÍM) nepochopíš...:/ :D xD

    OdpovědětVymazat