neděle 19. září 2010

cháchácháhá...:D

nechápu...mám vygeb z toho, že neumím Čj a zítra píšeme test. :D xD Asi už mi dokonale hrabe !! :P :D
                      

7 komentářů:

  1. neboj, mně taky dokonale hráblo. chci si udržet ty samý jedničky co nejdýl. a tak jsem teď napsala 4 stranky angliny, kterou jsem minulej týden probraly - každý pondělí píšem test. vím, že to umím, ale kdybych si to všechno nevypsala, neměla bych dobrý pocit jako že jsem pro to učení udělala vše.......no prostě jsem jak šprt největší, tyjo! XD :D CHÁCHÁ, KAM JÁ TO SPĚJU?! XD
    A neboj, tu češtinu dáš! nebude to zas tak těžký. jsi přece Češka, to zvládneš! :)

    OdpovědětVymazat
  2. :D chácháchá...mám to uplně stejně. Teď jsem dopsala stránku, jen s češtinou :D A fakt mi hráblo uplně moc...mám obrovskej výgeb !!! :D ani nevím proč...prostě se směji :DDDD xD

    OdpovědětVymazat
  3. TO JE JEN DOBŘE! :D XD Jsi přece Bohyně věčného smíchu, ne? :)
    P.S. Teď jdu psát 3 stránky s opakováním na zkoušení z fyziky a potom taky chemii. :-X

    OdpovědětVymazat
  4. tak nebudu rušit a jdu čučet na čsr má talent :D jak by řekl trenér ,,tak si to užij'' :D ne...držím palce :);) měj se...:) ♥

    OdpovědětVymazat
  5. to je super. a neboj, nerušíš. stíhám všechno - jsem holka. :D :)
    Ale když se jdeš dívat na ČSR má talent, tak to já nehodlám rušit TEBE! :)
    Měj se a směj se :) MALEEKOVÁ XD

    OdpovědětVymazat
  6. :D ty mě nerušíš !!! já jen...nemyslela jsem to jako rušit, ale jako rušit :D Prostě mi záleží na tom, abys to měla dříve sepsané...tím pádem se to mohla dříve naučit...tím pádem šla dříve spát a tím pádem byla na zítřek do školy lépe vyspalá ;) Prostě jen chci, aby ti den vyšel podle tvých představ ;) :) ☼

    OdpovědětVymazat