úterý 14. září 2010

tak to je teda zjištění světové :D

Super den dneska !!! :D Až na nohu, ale to se vsákne, jak by řekla Křupi :D
 1) Zjistila jsem, že nezpívám zase tak hrozně, jak jsem si myslela...ano...nejsem Lady Gaga nebo třeba ,,jen'' M. ale jsem tak na úrovni Justina Biebera :) :D xD To jde ne ?! :D
  2) Mám 6. já !!! Ano...je to Kája B. :D Prej ,,Budu tvůj šestý smysl !'' :D Jsem nemohla :D
  3) Těším se na zítra !! Opět uvidím Vořáka a dám jí to, co jí chci dát už snad 100 let :D Takže Vořáku...teš se...já se blížím ! :D

                    Takže jo....:D Mějte se zase někdy :D

2 komentáře:

  1. voř - trpitel....14. září 2010 v 20:41

    1) ty zpíváš hezky, tos nevědělá?! :) a já teda rozhodně nejsem žádná zpěvačka, takže přirovnávej se spíš k tý Lady Gaga :)
    2)gratuluju k 6.já! mimochodem, kdo je tvé 4.já? dík.
    3)já taky, hrozně moc! :) teď mi t o opět zachránilo náladu. bratr se přišel vztekat a bejt hnusnej do mýho pokoje (na mě), takže vyhlídka zítřka je to jediné optimistické v tuto chvíli

    dobrou noc, Božko. :)

    OdpovědětVymazat
  2. :) Mé 4. já je prosím JB...Justin Bieber...:D a páté Eminem :D

    OdpovědětVymazat