pátek 3. září 2010

Turnááj...:P

Tak, právě přijela z turnaje v Plzni, městu piva...:D xD Co víc si přát ?! :D Ale moc se to teda nepovedlo...ach, já a ta moje DEBILNÍ hlava a noha !!! Hlava...ehm...jsem to ale psychopat vypatlanej ! Prostě nedokážu se nebát a říct si ''tak pojď, teď to dáš''...nejsem sebevědomá a to ani trošku ! :(( Jinak ale největší prča s Aničkou a Bety...:D (Ani, jak jsi hrála ??) Cháhá...takový výgeby tam na tý loučičce...pláňce :D A ty písničky...Not Afraid, Enja, Avril a One republic tam řavlo na celou louku :D xD jo...vlastně ještě AC DC :D xD chácháhá..!!! :DDD Upe dobrou náladu z toho mám :))
  Jinak...včera to tak dobrý zase nebylo. :P Večer v posteli...am...jsem se rozbrečela. Podobu breku jsem si říkala ''já jsem tak šťastná'' bééééé ''nezasloužim si to''...bééééé...(xD) ''ach Borče, ty to vidíš'' bééééé...:D :'( Ale tak jako dobrý, aspoň jsem pak líp usnula :) :P Totiž, rozhodil mě ten den....nějak celý. Škola super, kamarádka ne a tak jsem z toho byla dost zmatená a vedle. :/ Už je to dobréééééé...ýýýýý...:D xD

 Tak a teď napíšu nějakou básničku...ehm...pokusim se xD (veselý jsem ještě nepsala).
                                    Mám to ale život,
                                    co víc bych si přála.
                                    Kamarádů plno
                                    život bych za ně dala.

                                    Spím i když nejsem unavená,
                                    ale občas noc i probdím.
                                    Pak příjde rána veliká,
                                    až se jednou neprobudím.

                                    Snad dokážu rozesmát,
                                    i toho, kde je smutný.
                                    Však vždy se mi to nepovede,
                                     to ale není nutný.

                                     Tak toto jsem prostě já,
                                     přezdívkou ,,Bohyně smíchu''
                                     a i když nejsem kouzelná,
                                     můj život je plný hříchu...:( :)

Chá...taková malá blbost moje...:D xD Dík moc těm, který ještě nenudim...:)

                                  
                                  
                        
        

4 komentáře:

  1. Skvěle! :) A básnička je taky hezká. Promin.......nechtěla jsem ti zkazit den (noc?). :( ale jinak super. :)

    OdpovědětVymazat
  2. :D ne, nic jsi mi nezkazila...naopak !! ;)

    Jack...:) pěkný jméno pro kocourka :))

    OdpovědětVymazat
  3. no to určitě.....! ach, ty jsi paličatá... :)
    právě jsme hráli fotbal a je fakt velkej talent :D akorát mu kloužou zadní packy. a to je neskutečná sranda! :D XD

    OdpovědětVymazat