čtvrtek 2. září 2010

no to teda ne....to nesmí !!

Ach, jak je mi z toho na nic
Bože, proč jsi smutek stvořil.
To nerozzáří její líc...
kéž bys tím svět nezamořil.

Záleží mi na tom,
jako na životě mém...
A na jejím samozřejmě taky
ať žije si svým snem !

I  když nevím, o co jde,
mám z toho špatný pocit.
Proč to takhle je ?
Proč nemůže nic vyjít...

Snad to bude lepší
a úsměv se zas objeví.
Pak byla bych radši,
snad i ona o tom ví.

                          Toto je má básnička ze srdce...prosím...nebuď smutná..ty víš kdo ! :'( :)

6 komentářů:

  1. Já.....se ti omlouvám. Dvojnásobně. Za svou blbost a za to, že TY jsi teĎ taky smutná, což je to nejhorší....( TAKŽE NAVRHUJI DOHODU: nebudeme smutná ani jedna.....platí?
    jinou možnost nevidím....
    Díky a PROMIŇ
    posílám ti úsměv. :)

    OdpovědětVymazat
  2. To já tobě taky...:) ale pořádnej úsměv :DDDDDD
    !!!!! Ne, už nejsem smutná...ani jsem tolik nebyla. :) Jen mě to mrzelo ! V poho...i pro tebe !

    OdpovědětVymazat
  3. UUUUFFFFFFF...........asi ze mě vyprchala celá duše, ale za tu úlevu to stálo............:)

    OdpovědětVymazat
  4. to je ''šupel'' :D vodárna a.s...:D to mě dostalo ....:D cháhácháháháhá...:D mám výýýýgeb jako prase...sry...:DDD :P

    OdpovědětVymazat
  5. jo.....tak to mě těší, že se zase směješ.... a co víc, že máš výgeb. jen tak dál:)

    OdpovědětVymazat