středa 8. září 2010

pravda nade vše...aneb zase špatná nálada...

Nikdo si nezaslouží Tvé slzy či pláč a ten, kdo si je zaslouží, Tě nikdy nerozpláče.
Někdo ti moc moc chybí a ty ani nevíš,kdy se objeví zpátky.
Nevíš si rady.
Tvé srdce si myslí že se na to máš vykašlat.
                           Vše je bohužel pravda...a jsou to věci, co mi vyšli v testech...prostě jsem zase uplně na dně...ach, co já to mám za život. Vlastně krásný...jak řekl včera trenér ,,Ty mám úžasný život, ale kazíš si ho vlastní blbostí !'' a měl pravdu...!
                                                           Zase ta špatná nálada...ale vlastně je to o5...celý zvláštní. Takový pocit jsem neměla už dlouho...od odchodu z Aleje...tak snad se zase vzpamatuju. :'( 
          

4 komentáře:

  1. teda upřímně doufám, že tento text je minulost a jeho obsah - depkoidní pocity a smutek, jsou též minulost. :)

    OdpovědětVymazat
  2. ano...dávná minulost-včera :D xD ne...dnes nehodlám býti smutná :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak at ti to nehodlání dlouho VYDRŽÍ.....:)

    OdpovědětVymazat
  4. :D neboj a jestli to zítra vyjde...tak my vydrží hooodně dlouho ! ;)

    OdpovědětVymazat