pátek 3. prosince 2010

Zima...maminko pomoc :( :'(

Dneska po tenise jsem šla s kamarádkou po Nebušicích a byla fakticky velká zima..
 No a pak když kamarádka vytáhla colu, vodku, juice a víno, tak jsem řekla, že na to prdím a jela domů...bylo 17:20.
 Na autobusové zastávce už jsem mrzla, ale dalo se to...v autobuse jsem se trochu zahřála, ale nic moc. Když jsem vylezla venku na Horoměřický, tak jsem byla docela ok. Ale pak už to bylo peklo...
 NA Horoměřický jsem stála asi půl hodiny, do slova jsem klepala zimou a když tam nějaká ženská začala řvát ,,No a oni nejezdí tramvaje...je tam nějaká nehoda nebo co..."  tak jsem byla fakt dost naštvaná...ale jako všichni jsem se přesunula na zastávku busu. Tam jsem mrzla taky docela dlouho až přijel bus a vezl mě až na Divokou Šárku...tedy k McDonaldu. A tam už jsem to fakt nevydržela...začala jsem brečet zimou a volala jsem mamce, ať pro mě přijede...jenomže táta odjel rouvrem a nechal tu mámě jenom dačii a tak máma řekla, že to nepojede, že to auto je moc blbý...
 No a tak jsem se rozběhla až domů...byla jsem fakt zmrzlá a brečela jsem zimou, ale běžela jsem...běžela jsem až k zastávce Veleslavína a tam mamka čekala...Skočila jsem jí do náruče ,,Mamííí..." a obě jsme byly šťastné...:')
  Doma jsem zjistila, že ohnu prst, který jsem před tím neohnula...ale jen proto, že ho zimou necítím xD :( No, teď už ho zase neuhnu :P
 
       Takže hustý to bylo no....už fakt nechci nikdy zažít...fuj zima :(

Žádné komentáře:

Okomentovat