pondělí 27. prosince 2010

wow...:P

Tak jsem včera byla u strejdy a můj bratranec Petr mě naučil celé secrets ! :') ♥ Ale už tam mi nebylo nějak nejlíp. Přijela jsem domů a nehorázně se mi točila hlava.....až do teď. Máma chtěla jet k doktorce, ale nechala mě vyspat a tak jsme nikam nejely. Když jsme vstala, hlava se mi točila pořád. Tak mi táta změřil tlak. Tvl.....totálně nízkej. Jen čekám, kde sebou švihnu. Na štěstí nikam na turnaj nejedeme, takže pohoda. Ale je to hustej pocit.........fuj. Tak já jdu ležet....

4 komentáře:

  1. no ty bláho.......že ty ses tam na t párty vopila a teĎ máš vopici!! :D XD néíééé, srandááá! :´) ale teda koukej se z toho dostat, zas TOLIK ořovatět nemusíš..........no jo, teDˇvíš, jak se cejtím těsně před omdlením.....

    OdpovědětVymazat
  2. no....já už i bohužel vím, jak se cejtíš po omdlení. :D :/ Ale to už je za mnou...každopádně mám na tváři pořád úsměv. :') Když ořovatím, tak už pořádně néé ? :D :')

    OdpovědětVymazat
  3. štefi?? chudáčku můj na nírkej tlak pomáhá něco hodně sladkýho!!

    OdpovědětVymazat
  4. jůů...:) :') :/ díky moc Benky ! :) ;)

    OdpovědětVymazat