neděle 12. prosince 2010

ááááááá....:') ♥

Přesně tak...to teď křičí moje srdce !!!

   Já mám takovou chuť vylítnout ven, plácnout sebou do sněhu a jen tak tam ležet a přemýšlet....Pak se zvednout a blbnout tam jako malá....Pak tam sebou plácnout zase a zase a zase...jen tak si ta běhat a poslouchat písničky jako třeba secrets, pray nebo Viva la Vida. :') Prostě si užívat dnešek na plný pecky !
 A v půl čtvrtý se rozjet Nad Alej a tam být...snad to vyjde ! :')

               Jsem jako malý dítě...:') ♥ :'( a to i když mě bolí prst, je mi blbě a nemůžu skoro mluvit....ale jak já jsem šťastnáááááááááááááááá !! :') :')

♥ :') krááása :')  

24 komentářů:

  1. No konečně byl tejden kdy si měla dobrou náladu :)) ♥
    Bejku já tě žerůů! :D :))
    Jinak pěkně sis to tu urobila :)) :P chválím.. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Díky..:D No...docela jo...dneska to bylo super...ale zítra nejdu do školy...je mi totálně blbě a jedu k doktorce...:(
    Cože ? :O

    OdpovědětVymazat
  3. No vážně, pěkný to tu máš. Takový svátečně příjemný. :´) ♥ Bože to snad ne už..........:´( :´( :( :( :/
    No tak ti přeju vrzké uzdravení.......ale jsi nerozumná, kdybys tam dnes nešla...:´(

    OdpovědětVymazat
  4. Díky...také o to jsem se snažila..no jo, už mě to pohltilo uplně. xD :') ♥
    Né...to nebylo Alejí. :) A I i kdyby...nelitovala bych ! :) Ale to nic nebude....sice mám teplotu, ale to je u mě běžné. Břicho mě bolí jenom kvůli nervozitě, která ze mě spadla. :) Ale fakt....bylo to super ! O5 se potvrdilo, že ,,Přátelé si rozumí i beze slov." :') ♥ Díky Marky, že jsi mě pozvala ! :')

    OdpovědětVymazat
  5. :(( škoda.. :'(
    se budu nudit.. :(
    ale aspon že sis to užila :)
    co cože?? :D :P

    OdpovědětVymazat
  6. No to teda užila ! :')
    A možná přídu....jak mi bude. Teda...zatím to nevypadá...asi mě máma nepustí :(

    Cože ? no jako co je ,,Bejků já tě sežerůů." ? :P

    OdpovědětVymazat
  7. :D já nwm.. :D mě hrabe.. :D takže to ani neřeš :PP

    OdpovědětVymazat
  8. tak ok....mě teda fakt ne. Takže nic nečekej...

    OdpovědětVymazat
  9. No...já teda nemyslím,no....ty se máš léčit.....:(. Ty jsi byla nervózní? Teplota...jo, to taky znám. Ale věř mi, že to není dobře. TAk se pokus vyléčit. :) Ano, to ano...:´) Já na tebe přes celou jídelnu občas jukla a bylo to vidět...:´) Nemáš zač.......jsem debil, když je ti kvůli tomu hůř...:ˇ( Ale snad jsi aspoň na malou chvíli nebyla nešťastná...

    OdpovědětVymazat
  10. :) Jo...já vím. Asi půjdeme k doktorovi...mamka mi řekla, že nemoc leze na srdce. A to já teda fakt nechci mít na srdci nemoc :') ♥=</3
    Jo...já vim. Vždycky jsem se zasmála...:') Prostě...já nevím, co na to říct. Já byla ohromě šťastná. Jak jsem řekla...ta Denisa (už vím, jak se jmenuje xD ) tam pořád ,,To je nuda, Mě to nebaví !" atd. Ale já byla fakt šťastná...a tenhle pocot mi nikdy nikdo nevezme ! :') Prostě jak řekla Zuzka ,,Patříš do rodiny..." :') ♥ A já doufám, že do ní budu patřit u vždycky...:')
    Pak, když jste mě vezli domů (to mi připomíná...co ty ? Už se ti netočí hlava...tady už tě moc nechytím :( ), tak jsem byla ten nejšťatsnější člověk na světě ! :') Nějak na mě vše dolehlo...a tam, když jste byli na tom ,,pódiu", tak jsem si říkala ,,zapamatuj si tyhle okamžiky...vnímej vše !" a taky jsem vnímala. :') Prostě se to dá shrnput jediným slovem-famózní !!! :') ♥

    OdpovědětVymazat
  11. No to vážně něměj na srdci....
    Já taky no, nebo aspoń jsem se musela usmát. :´) Já taky......taková euforie tam. :´) ano, PATŘÍŠ DO RODINY!! :´) ♥ Já....? Já jsem prostě já, no....no nebudud lhát, točí.....ale neboj, sedím an židli a padat nemůžu. Díky. :´) Ano, famózní!! :´) Díky. ♥

    OdpovědětVymazat
  12. :') Měla jsi pravda...měla jsem jít hend spát...teď bych tady neplakala...a to se ještě dojímám pray a svíčkou, do tvaru srdce, který když hoří, vytváří nádherné srdíčko...:') ♥
    Dnešek byl famózní...a člověk by řekl krátký, ale ne...neblo to krátké. I když jsme spolu mluvily tak celkem hodinku, bylo to nepopsatelně super ! :') ♥ :') Díky......díky Marky za vše ! :') :')

    OdpovědětVymazat
  13. No jo, vím, co říkám.....:´) Ale teda mám co říkat, dojatá jsem taky.......byla bych víc, kdybych před očima neměla učebnici fyziky. :D :´)
    Ano, famózně krátký i dlouhý. :´) Díky i tobě, Terko. :´) Doufám, že už spíš a že se brzy uzdravíš. :´) ♥

    OdpovědětVymazat
  14. To tedy nespím...neusnu ani za Bohyni...:') ♥ Pořád si hraju se svíčkou...a neboj, mám před sebou dějepis xD :( :')
    :') ♥ jak málo stačí člověku ke štěstí ! :') ♥

    OdpovědětVymazat
  15. Jéžiš to je ale chyba. No nebojím, to neboj. :´) Pravda....:´) ♥

    OdpovědětVymazat
  16. tak to už se nebojím, když se nebojíš xD :')
    No...upřímně Marky...to máš co říkat s tím spaním. :) :(
    :') ♥

    OdpovědětVymazat
  17. No to mě těší. :´) xD
    No.....ano, ale proč bys i ty neměla spát? Navíc, když jsi nemocná? Ty bys měla spát o sto šest. :´) ♥

    OdpovědětVymazat
  18. No...to jsem ráda :') :D
    Prostě neusnu...:D :') Nějak mi to nejde...mám toho v hlavě moc. Patrik, dnešek, zítřek a tenis...něja se to na mě sesypalo...:/ :')♥

    OdpovědětVymazat
  19. No tak to znám....chápu...ale snaž se. :´) Teda ne že bych myslela, že se nesnažíš. :)

    OdpovědětVymazat
  20. No...snažila jsem se. Pak mi to nešlo a tak jsem se začala učit--učení ze zoufalství xD :') No...jak dneska řekla Denisa ,,Tyhle ty si pozvu domů, až nebudu moc usnout" xD :P Něco podobného by to chtělo. To bylo hustý...já tam v duchu ,,Kéž by..." :') ♥

    No...takže Marky. :') Díky moc za vše...pěkně se uč fyziku, ale zase to nepřežeň ! :) :') Já půjdu ,,spát". :P :')
    Užívej na max, hezky se vyspi a děkuji ti !! :') ♥

    OdpovědětVymazat
  21. P.S.-dneska je 12.12. a máme přesně 444 mailů :')

    OdpovědětVymazat
  22. Aha, učení.....xD :) Hm...většina lidí má stejný názor jako ona....dnešek by byl ,,blbý taniny a starodávný pištění". No jo...:´) ♥
    Za nic. :´) To provedu, to fakt jo. xD Přehnat to.....no nevím. :) Hezky utíkej. :) Brzo usni a ať je ti zas hej. :´) ♥ Díky, žes přišla.

    OdpovědětVymazat
  23. k těm mailům: já si je úplně když jsme si psaly poprvé mazala, takže jeich mám jen 412, ale je 12.12. :´)

    OdpovědětVymazat