pátek 24. prosince 2010

Pochopení...

Dnes jsou už opravdu Vánoce....den, který snad každý člověk považuje za den dárků, smíchu, radosti, setkání s rodinou a vzájemném pochopení a radosti večer u stromečku. Na dnešní den se většina lidí za celý rok uplně nejvíce....dokonce se ho nemůže dočkat. Jsou to lidi i v mém věku. Někteří čekají na ,,Ježíška" a na to, co jim nadělí. Někteří čekají na to, jak si dají konečně pořádnou večeři a někteří nečekají na nic....neužívají si ten den jako ostatní...neřeší co bude pod stromečkem a když jim přijde sms s textem tipu ,,pěkné vánoce a šťastný nový rok" tak ji hned po prvním slově smažou. A tam patřím i já...
  Mám tady moje malé sestřenice a ty hned když přijely, začaly mi vyprávět, co chtějí pod stromeček od Ježíška. Je na nich vidět, že na něj ještě věří a že si myslí, jak jim Ježíšek nosí dárky s jsou z toho nadšené. Těší se na večer, až si rozdají dárky a budou se z nich radovat. Mají radost, smějí se a blbnou, jen aby zahnaly tu nudu a už byl večer. Pak tu mám svého bráchu, kterému je 30. Ten už samozřejmě nevěří na Ježíška a nezajímá ho tolik, co chce ale vím, že taky má svá přání. Těší se stejně jako ty dvě malé holky...
  Pak jsem tu já....ta, která už ve třinácti letech nic nechce a nesnaží se si ty Vánoce užít. Nemá potřebu si uvědomovat, že večer se jde ke stromečku a budou se rozbalovat dárky....možná i pro to, že jsem nechtěla nic. Možná i pro to, že chci jen dárky, které mi rodiče nekoupí....a možná pro to, že ten nejkrásnější dárek jsem dostala už v Květnu. Nevím.....ale vím, že nikdo mě nechápe. Ať už je to brácha, sestřenice nebo máma. Když mě mamka s nadšením ráno v sedm vzbudila a začala na mě volat ,,Vááánoce. Terkóóóó...už jsou tu Vánoce !" tak se potom velice divila , když jsem tam jen tak dál ležela a snažila se vzpamatovat, protože jsem byla a jsem nehorázně nevyspalá, protože jsem skoro celou noc přemýšlela. A když jsem jí řekla ,,No a ?" tak se snad i naštvala....já nechápu ji a ona nechápe mě....
  Tímto chci říct, že Vánoce nejsou jen o dárcích, večeři a rodinném klidu. Jsou i o tom, že člověk se může chovat normálně jako každý den. Byla jsem taková ještě minulý rok...nemohla jsem se dočkat večera a až zazvoní Ježíšek. Těšila jsem se na dárky a celý den byla nuda. Ale změnila jsem se a už taková nejsem. Nejdříve jsem Vánoce neměla ráda.....teď mi nevadí....je docela sranda, ale na co to všechno je ? Chce se mi z toho akorát tak brečet........


                        Já....někam jsem to potřebovala říct. Stahuji tady Justina a nějak mě dojímá.....http://www.youtube.com/watch?v=BJGHqHkgzdQ. Prostě nechci být jiná, ale vím, že tyto přání co mám, se mi asi nesplní.....každý chce něco jiného.....ale tohle je důležité a ještě když to neni pro mě, ale pro moje přátelé. Já to nechci......já nemusím být v pohodě.....ale moji přátelé ano ! :'( :') Ten típek, co ty dárky dává a co se k němu všichni modlíme by mohl být aspoň jednou hodnej.......:') :'( x'(


         Takže ať se vám vaše přání vyplní ;) :')

7 komentářů:

  1. Přesně tak!
    Minulé vánoce jsem se nemohla dočkat až si rozbalim dárky a ted je mi ta nějak tak jedno.. Je mi jedno co dostanu a co dostanou ostatní...
    Asi s námi ta puberta přeci jen něco dělá...
    Rodiče... oni nás mají pořád za malé děti které se těší celý rok na vánoce... ale co když to tak neni? Oni nás nechápou.. :( copak nikdy nebyli jako my?! :(

    OdpovědětVymazat
  2. nevíš. Když byli oni mladí, tak nebyly peníze a když někdo dostal dárek, tak byl bez sebe štěstím. :) :( No jo...co se dá dělat. :P :) ://

    OdpovědětVymazat
  3. asi jo.. :)
    Nic se nedá dělat.. ale mohli by si uvědomit že už nejsme malý! :// :P :D

    OdpovědětVymazat
  4. to jo....ale stejně je to celý divný...

    OdpovědětVymazat
  5. nejenže tě chápu, tenhle pocit znám už od devíti let,.....ale tento rok obzvlášť to nějak víc prožívám ta přání pro ostatní......:´)
    no jinak ještě že jsem ti teda neposlala sms, koukám! xD :)
    ale depku naštěstí o Vánocích brzdím, už jen kvůli rodině...

    OdpovědětVymazat
  6. :') :) Já ho poznala a zatím je to super...:')
    No jo xD xP
    tak to tedy brzdi !!! ;) :')

    OdpovědětVymazat