neděle 19. prosince 2010

Hej no...no prostě :PP xDD

Já nemůžu...tvl...tak ta hra je prostě upe na nic...Traktůrek králika dala a já ne...:D Mě nebavil upe...:D :P A teď tady píšu a nechce se mi spát..zase xD Prostě dneska to sice nebylo vygebený, ale bylo to fajn...:) Ale nikdo nepsal...ani na fb a ani na mailu---> tak jsem vytvořila mojí vánoční básničku...a nakreslila jsem hvězdičku...moje životní dílo xD :')
  Pak jsem se dozvěděla, že máme ibalgin a tak jsem si vzala--->už mě nebolí halva ;) ♥ Upe super pocit je to :D :) Ale zase na druhou stranu mě pořád bolí prst, pořád ho mám nateklej a pořád ho neohnu...:/ Takže prej s tim zajdeme...ale já nechci...:P No...uvidí se ;) No a pak ještě musim cvičit ty nějaký cviky na nohu a záda bo co...:P Ve dvě hodiny ráno.....nejvíc cool ! Ale zejtra ať jsem nemocná nebo si jdu zaběhat !!! To prostě se třeba vypařim s bytu ale jdu !! Už mi to chybí !! :'(

    Tak pááááááá :D :') Jdu ještě konverzovat s Traktůrkem.....:D xDD Ty jsi zase moju bobka :D

10 komentářů:

  1. xD xP njn... i králík je lepší :P :D

    OdpovědětVymazat
  2. jn....:D :P takovej hnusnej filajovej xDD

    OdpovědětVymazat
  3. Náhodou krásnej :D :P
    A ten panďulák na mě machruje... asi mě chce sbalit :( :D
    A nauč se psát... :D :P

    OdpovědětVymazat
  4. no...jak pro koho...ten jeho výraz---> sebral nám zmrzlinu hajzl jeden ! :D xP
    No jo...ale ty jsi spadla a tak si tě brát nebude xDD
    Hele jo...Mistře Chucku ;)

    OdpovědětVymazat
  5. no jo...:D xDD prostě jeden z vás chcíp a ta se svatba nekoná :(( :DD¨
    ;)P*

    OdpovědětVymazat
  6. Stejně by to nešlo :(( :D
    Já sem vdaná s tebou Jacku :D ♥

    OdpovědětVymazat
  7. :) :P ♥ njn....ale já ti zapomněl říct, že jsem gay....:( :( ,,Jsem gayyy, jsem gayyy, jsem tepléééj..." :D :( Takže ...:(
    Ne...srandáááá...:D

    OdpovědětVymazat