neděle 19. prosince 2010

Náš milovaný pan učitel Tvrz xD ♥

Tak sem dám pár fotek našeho pana učitele :')  ♥ xD

11 komentářů:

  1. ♥♥♥♥♥♥♥ :DDD :PPP :') nejvíc učitel :D :)* kdybych ti tu stránku neřekla vid?? :D :P

    OdpovědětVymazat
  2. jn....:D já z něj nemůžu !! :)* ♥ Se těšim až vyjdeme ze školy a budeme s nim taky pařit :D ;)

    OdpovědětVymazat
  3. nejvíc xD :') ♥ a já asi Trčátrka mít nebudu :(( :DD Budu mít Hokynářátka xD Patričátka Hokynářátka xDD :* ♥

    OdpovědětVymazat
  4. jéééé! xD tohle je tvrz? to je hustý! :D :) tak to se nedivím ,vypadá podobně crazy jako vy! xD :)

    OdpovědětVymazat
  5. :DD :PP xDD já nemůžu :D
    Prej :,,Pane učiteli máme pro vás překvapení..."
    ,,Něco k jídlu?"
    ,,Jojo ;) :D"
    ,,Jdu! :D"
    Nejvíc :D

    OdpovědětVymazat
  6. Já dám jeho hlášky ke mě na blog :D

    OdpovědětVymazat
  7. Upe nejvíc...ten provinilej úsměv xDD :)
    No to Jo Marky...xDD On je prostě nejlepší ! :D :') ♥

    OdpovědětVymazat
  8. :D jn.. ;) :))) jak nás viděl jak vykulil ty oči :D :P
    M.: Troškůůů :D :P
    jn on je neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej! :D :') ♥

    OdpovědětVymazat
  9. :D jáj holky...vy se ,,sbližujete" :D xD xP :)
    M: :D jn...jsme rádi ;) :P :)
    TMT: těšim se na Tvrzátka ;) :D

    OdpovědětVymazat