úterý 21. prosince 2010

Přemýšlení...

Tak jsem ve škole a holky se tady baví na fb a kluci pařej nějaký hry. Já jsem totálně na mol. Usnula jsem kolem třetí hodiny a v šest jsem se zbudila a už jsem neusnula. Šla jsem si lehnput kolem jedenáctý a pak jsem přemýšlela.......
  Mám pořád zvláštní pocit. Bojím se, chce se mi brečet a točí se mi hlava. Na ruce mám BFF a pálí to jak prase.....mám chuť si něco udělat....cítím se provinile...nedokážu si užívat školy a kamarádů. Nevím....možná je totím nevyspáním...možná na mě padl včerejšek....nevím. Ale rozhodně tady ve škole brečet nebudu..........tady by mě nikdo nepochopil......:'(

               Čtu si maily, poslouchám písničky a jsem tu, jako bych byla sama.....Bohyně....prosím zařiď, ať se takhle nejcejtím.....,,KURVA KLUCI VYPĚTE TO PÉČKO !!!!" :'( :'(

2 komentáře:

  1. :(( Bohyně!
    Mě je tě docela líto :(
    Ráda bych ti pomohla ale nevim jak... :(

    OdpovědětVymazat
  2. Není jak....z toho se musím vyhrabat sama. :) Benky a Pája mě už docela rozesmály...ok...:)

    OdpovědětVymazat