úterý 14. prosince 2010

vzpomínky...:') ♥

Tak je to dneska přesně měsíc od 14.11...:') :'(
   Přijde mi to jako roky ! Prostě bych to strašně moc chtěla vrátit z5 ! Chtěla bych to znovu prožít...Strašně se mi po tom dni stýská :'( To ráno u tyče..(bohužel ne pro všechny dobré :( )Na Dejvárně...,,řekni ano nebo ne.". A jely jsme...
 Pak Petřín, Bludiště (orientace xD :')), cesta dolů a poslouchání secrets, Karlův ,,hrad", kříže, cesta na staroměstský nám.,,Hele Oři, jedou Oři...", sranda s mapou, cesta na Karlovo nám, Starbucks, rozhodnutí osudem, zastávka, autobus.................sad důvěry..............schody.........zahrada........(už tam nemůžu...teď musí M. k nám...aby to bylo vyrovnané...:'))
 -To vše bych chtěla zažít ještě jednou.....tenhle den, který uplynul tak rychle....tenhle čas, který byl dlouhý, ale vlastně krátký....
  Dneska na to vzpomínám....vybavuji si ty okamžiky, ten pocit...poslouchám secrets-posvátnou písničku. :') Ale ten den už se mi nikdy nevrátí.....na štěstí mám jedno opravdu hodně důležité video.......myslím že pochopíme jen já a Oř...:')

                           14.11.-14.12....měsíc, který mi přijde jako roky......


Moc toho na tom videu neni....ale vystihuje přesně to, co jsem zažívala....:') ♥ Miluju ho....a je to třetí největší vzpomínka.....:')


Tyhle obrázky jsou to, co mi sad připomene, když si na něj vzpomenu....těším se na jaro a na léto, až tam budu jezdit na procházky :') ♥





                    Myslím, že dneska ještě dlouho neusnu...:') Ale mám zase pocit vděčnosti........:') Díky jednomu dnu...jednomu člověku a tolika zážitkům...:') ♥


Žádné komentáře:

Okomentovat