sobota 18. prosince 2010

dobrý pocit :)

Týýý jo....já dneska celý den měla totálně dost, ale teď už moc ne..sice skypuju s Traktůrek, ale nějak neblbneme (zatím :P). Spíš mám dobrý pocit :) :') Teď jsem dodělala jeden vánoční dárek..ještě něco doladit a bude to trhák :') ♥ (tedy doufám...na tomhle mi záleží. :'))

  Jinak mě bolí hlava...ale to přežiju...:) ;) Takže den docela v klidu...zase jsem se smála u chatu, poslouchám do kola tři písničky (Pray-Justin Bieber,
                         Hold my hand-Akon and Michel Jackson :')
                         Secrets-One republic :') ♥ ) a docela mě dojímají...:') Tý jo...takový vzpomínání tady u toho dárku....já prostě zase po dlouhé době plavala v pokoji.....a musela jsem mít kruh...:') No...pak jsem se zabavila pouštěním písniček na plný pecky a celej byt a fotila jsem se u zrcadla...:) Takže jsem z toho zjistila, jak si obrázky ukládat na paměťovku a tím pádem nemám zacpanej mobil a můžu fotit, točit jak chci ! To mě potěšilo...:) Jinak žádné dobré zprávy dneska...:P Ale až na tu hlavu je mi zase líp ;) Tááákže okkkkkkkiiiii...:)

   Jůůůů...tak já jdu hrát http://www.webgames.cz/fancy-pants-adventure-world-2/2481-1/ ;) Docela cool hra ;) :P

                   čuuuus....ale můžete mě rušit !! :DD xDD :)


Žádné komentáře:

Okomentovat