pondělí 20. prosince 2010

:'( :'( :'(

:'( :'( Sakra....já se bojim :'( :'( Copa se tady už fakt NIKOMU nedá věřit :'( :'( :'( ach jo....:'( :'(

15 komentářů:

  1. Bohyně,
    mě můžeš vždycky věřit... vždy budu stát při tobě a jsi pro mě ten nejdůležitější člověk! Marky ti určitě nechtěla ublížit, ale nechtěla tě ani vystrašit. Terko... Tohle myslím vážně :)... Mám tě moc ráda! ♥♥♥
    A Marky určitě taky! Tím jsem si jistá na 100%! :) Jen tě nechtěla vystrašit :)...

    OdpovědětVymazat
  2. Ach jo Terko...
    Díky strašně moc...:')Já...já fakt nevím. Tohle je poprvé, co o tom pochybuji. Víš, my si jednou slíbily, že si vše, ať to špatné, nebo to dobré řekneme. A já se pak dozvím tohle ? Já...vím...nepřišla na to řeč...ale prostě mě to dost vzalo...:'( Marky pro mě znamená strašně moc a nechci o ní přijít...nedokážu si to ani představit ! :'( :'( A když pomyslím na tohle....prostě musím brečet a zvedá se mi žaludek :'( :'(

    OdpovědětVymazat
  3. Bohyně...
    Všechno se vysvětlí a vrátí do normálu! :). Nevím, třeba to Marky brala jako méně důležité. Ale určitě nechtěla způsobit tohle. Určitě ti to vysvětlí. Já jí moc neznám ale podle toho co jsi mi o ní řekla si myslím, že tě vážně nechtěla strašit! :).. To že pro tebe známená strašně moc ti věřím! Už podle toho jak o ní mluvíš :) ale uvidíš že bude všechno v pohodě :) Ona ti to určitě sama vysvětlí! :) ♥

    OdpovědětVymazat
  4. :')
    Asi ano...díky :') Sand má pravdu...ona je taková. Jsme si v tomhle hodně podobné...ale mrzí mě, že já jí řekla opravdu vše...uplně vše. A je to třeba taková docela maličkost...stává se jí to často, ale o to teď nejde. Prostě jde o to...:'( Já....fat nevím. Je mi zima a měla jsem blbej den...asi mi to ublížilo ví než obvykle. :( :'( Ale...já už si nemyslela, že někdy někoho takového potkám a potkala jsem jí...proto se strašně bojim :'(

    OdpovědětVymazat
  5. ne...já prostě Marky věřím a to se nikdy nezmění !!! :') :'( Je to vlastně uplně blbost...

    OdpovědětVymazat
  6. :')
    Určitě ano...Nemáš zač! :)*. Vy jste si ve všem hodně podobné :) Ona to nemyslela zle :). No tak vidíš :) ona to prostě brala jako nedůležité.
    Nojo.. V tomhle počasí je zima asi každýmu.. a to že si měla blbej den mě mrzí! :'( Asi jo... ale určitě bude všechno tak jak má být :) ♥

    OdpovědětVymazat
  7. Určitě jo...jen doufám, že jsem tímhle všechno nezkazila...čtu si mailu z těch nejdůlejžitějšcíh dnů (14.11. atd.) a prostě lepší kamarádku jsem nikdy neměla ! :') Hlavně jí nesmím ztratit ! :') ♥

    OdpovědětVymazat
  8. Určitě nezkazila... :) To ti věřím.. :) už podle toho cos mi o ní řekla se mi zdá že je hrozně v pohodě :) asi tak jako ty :) :')
    To nesmíš! někoho jako je ona potřebuješ! :) :')

    OdpovědětVymazat
  9. :') Díky...jo...já jsem v podstatě strašně šťastná a tak jsem se jen bála...ale věřím jí a pro to vím,že je pravda to co říkáš ty a co říkala i mamka. :')

    OdpovědětVymazat
  10. :') opět nemáš zač.. :) No vidíš! :) No konečně ti to došlo Bohyně! :)

    OdpovědětVymazat
  11. :') Jsem totiž opožděná Bohyně :D :PP :((

    OdpovědětVymazat
  12. Debil pitomej nanicovatej20. prosince 2010 v 19:53

    terko.......:´( x´( x´( x´( x´(......chceš-li ještě vůbec, přečti si mail, snažila jsem se ti to vysvětlit.......:´( :´( strašně, strašně mě to mrí....:´( x´( xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    OdpovědětVymazat
  13. :( x'( X'( :'( :'( Marky...a ani nevíš, jak to mrzí mě !!! :'( :'( :'( .............

    OdpovědětVymazat