úterý 14. prosince 2010

sakra...:((((

Ach jo.....nehraje mi céčko na klávesách :( To secrets nikdy nedokončím...nikdy se ho nenaučím celé :((( :'( To je za trest nebo co :((( Prostě potřebuju nové....to neni pochyb :(((

10 komentářů:

  1. Ty se učíš secrets?? :) týý jo :D neboj naučíš se ho :) tak napiš ježíškovi :D

    OdpovědětVymazat
  2. no jasný...budu psát ježíškovi xD Už se nemůžu dočkat :D
    No jo...jsem u refrénu...ale dál už to nejde :(

    OdpovědětVymazat
  3. On se určitě taky těší :D :P
    Neboj.. :D to dáš ;) já ti věřim :D

    OdpovědětVymazat
  4. :D xD xP njn...kdo by se na mě netěšil...
    :/ no newm :) :P

    OdpovědětVymazat
  5. tjn.. :) já se na tebe moooc těším! :)
    Ale jo! :D já na tebe pošlu Rudolfa s červeným čumákem a on ti pomůže :D a pak ti pomůže i s jinýma písničkama :D --> Nirvana... :D (Metal Rudolph) :D

    OdpovědětVymazat
  6. :D díky :')*
    cháchá....Rudolf...si ho představuju jako Tvrze xD Pan dokonalý alias Rudolf---> Metal Rudolf xD Ale se secrets by mi asi moc nepomohl :P :D :(

    OdpovědětVymazat
  7. Nz :') :)*
    Njn.. :D Jak jako Tvrze?? :D Omg.. :D Ale pomoh.. :D by ses divila :D

    OdpovědětVymazat
  8. :D dneska spí u tebe kámoš xD No...se secrets asi moc ne...by řekl ,,to je zase ta holčičí trapárna ?" :(

    OdpovědětVymazat
  9. :D tak ok...:P ale o víkend je u mě ! :D

    OdpovědětVymazat