čtvrtek 9. prosince 2010

Pro M. :')


15 komentářů:

  1. jesus.......xD to je upištěný, že tomu skoro není rozumnět. :D :´) no jo, starý dobrý časy......díky moc, Bohyně. :)

    OdpovědětVymazat
  2. :) v pohodě..fakt :) A promiň za můj blbej smích :(

    OdpovědětVymazat
  3. já sem na to Terko hrozně teď zareagovala :D já se upe lekla :D ,,my voláme?? :D " :D:D tohle mi nedělej! :D

    OdpovědětVymazat
  4. :D no jasný...:D sry. :P Moje blbý keci...:D :/

    OdpovědětVymazat
  5. Bohyně v pohodě, tvůj smích mi teda opravdu nevadí! xD :´)

    OdpovědětVymazat
  6. To neni fuk :D Já to chci vědět...znáš jí ?? :P :D

    OdpovědětVymazat
  7. Domčo...neřeš pls. :) :D Zná...jednou jí viděla...:D :DDD
    Marky...je to přiblblej smích :P Nepatří tam...jako fakt ne. :P :) Ale jsem ráda, že jsi ráda. :') ♥

    OdpovědětVymazat
  8. :D Pohoda, kolegyně. :´) Patří, celý je to totiž takový směšný. :´) Jo, ráda za tvůj smích teda jsem. :´)

    OdpovědětVymazat
  9. :) Kolegyně ? wow...to jsi neřekal už dlouho..:') TO MĚ dojímá...:')
    No....tak to jo...:') ♥

    OdpovědětVymazat
  10. neřekal, no. XDj á kolega. xD :´) ♥ Mě taky...:´)

    OdpovědětVymazat
  11. xD :') :') chichi...to je fakt ale hustý...připomíná mi to chat na fb. :') Si pamatuji, že jsem měla strašnej výgeb z toho, že jsi si udělala face :D :') :P Ale teď jsem ráda, že ho nemáš ! :') ♥♫

    OdpovědětVymazat
  12. co jinýho, mě taky. .....:´)
    to jo, psalas mi mail a nechtěla jsi tomu vůbec uvěřit. xD :´)
    taky jsem ráda, že fb nemám. :) tak asi už spíš, tak hezkou noc. :´)

    OdpovědětVymazat