středa 8. prosince 2010

.......................................

néééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééé

45 komentářů:

  1. co se stalo, proboha...? :( :( :( :´(

    OdpovědětVymazat
  2. Né to bejt já ;) copak je? :(

    OdpovědětVymazat
  3. :) Díky terko...:( Ale teď mě už asi fakt nerozesměješ...:( Ale Tomáš Tvrz je dobrý :) :')

    OdpovědětVymazat
  4. Ale copak?? :(

    OdpovědětVymazat
  5. Hej štěfi! Ty emařko!

    OdpovědětVymazat
  6. V pohoděě.. :D

    OdpovědětVymazat
  7. :) Tak dobře...no. Dneska ve škole jste neslyšel, co jsme si povídali na chodbě ?

    OdpovědětVymazat
  8. Spíš ne..? :D :)

    OdpovědětVymazat
  9. aha...ty jo pane učiteli, vy píšete smajlíky ? :D
    Tak já vám to zítra povím :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ta docela hubená :D :P9. prosince 2010 v 18:23

    Cože?? :D o čem sme se bavily?? :D my sme se bavily o tolika věcech.. :D hej P.uč.?? :D

    OdpovědětVymazat
  11. Neměl bych? Tak když nechceš.
    Řekni to teď.
    No co je?

    OdpovědětVymazat
  12. Ta docela hubená: No...Terko :D Přece ta nehoda atd. :P :(
    Tomáš Tvrz: Pane učiteli...mě to nevadí...já mám ráda chlapy a kluky vůbec, co píšou smajlíky. ;)
    Ale prostě brácha měl včera nehodu. :( Ale já myslela, že nás posloucháte :D

    OdpovědětVymazat
  13. No.. Tak já je radši psát nebudu... Jakto že měl nehodu?? Jo to sem vás slyšel myslim..

    OdpovědětVymazat
  14. Ta docela hubená :D :P9. prosince 2010 v 18:29

    Hej počkej.. :D my sme se o něčem tokovim babily?? :D :P jooo :D a jooo :D týýjoo :D :P Vy nás posloucháte?? :D

    OdpovědětVymazat
  15. Tomáš Tvrz: Ježiš...pane učiteli...takhle jsem to nemyslela xD Ale jo...teď ty silnice...ale to vy asi neznáte, když nemáte auto :D :P

    Ta docela hubená: jn...:P :D Ale jo...:D Podle mě nás poslouchá...že ano, pane učiteli ? Vždyť se nám i směje xDD

    OdpovědětVymazat
  16. Ta docela hubená :D :P9. prosince 2010 v 18:32

    No jáááj :D to jo.. :D ale tak.. :D to je prostě divný.. :D jako to s tim dotazníkem :D

    OdpovědětVymazat
  17. No..Jako klidni se štěfi.. :D já auto budu mít až budou peníze... já když vás tak poslouchám tak radši du.. :D Nazdar..

    OdpovědětVymazat
  18. Jakej dotazník...?

    OdpovědětVymazat
  19. Ta docela hubená :D :P9. prosince 2010 v 18:35

    To radši neřešte.. :D :P

    OdpovědětVymazat
  20. Prej nazdar xD No jo....nemáte ani na tepláky :D
    Dotazník...np ten na tý chodbě přece pane učiteli...:D

    No jo...radši to neřešte xDD

    OdpovědětVymazat
  21. Ta docela hubená.. :D :P9. prosince 2010 v 18:38

    Naschledanoou :D :P
    Jono štefi :D

    OdpovědětVymazat
  22. Ta přezdívka Ta docela hubená je ze štěfinýho slohu??

    OdpovědětVymazat
  23. :D cool
    Ano...to je z mého slohu...já z vás nemohla :D

    OdpovědětVymazat
  24. Ta docela hubená.. :D9. prosince 2010 v 18:41

    Stejně si blbá štefi :D :P Naschledanouuuuu
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D kolikrát se ještě rozloučíte?????????? :D

    OdpovědětVymazat
  25. :D to je pravda Tery...kolikrát se ještě rozloučíte ? :D
    No děkuju :D

    OdpovědětVymazat
  26. Jé...ahoj Domčo...:') ♥
    Jde tu o hodně...zejtra dáme sraz ;)

    OdpovědětVymazat
  27. Ta docela hubená9. prosince 2010 v 19:06

    Jééé ;) hoj :D co ty tady? :D :))*

    OdpovědětVymazat
  28. Nazdáár buchty :DD
    No tak jsem si konečně založil ten blog...dyť to víš Terko ;) Dík za pomoc ;) :P

    Oki...zejtra se někde slezem...a co ty Terko...přídeš ? :D

    OdpovědětVymazat
  29. Se v tom nevyznám...xD No...Takže Domčo...zejtra třeba v 19:00 u nás ? :D ;)

    OdpovědětVymazat
  30. Jo tak fajne ;) :D ta zas bude něco :D

    OdpovědětVymazat
  31. :P :) se těšim buchty :D :)* bude sranda...a ty mi pěkně všechno řekneš, kámo (terka M. :D)...:D xP

    OdpovědětVymazat