středa 29. prosince 2010

Nééé....vůůbec !

,,Nééé...mě neni blbě !" 
  Tak to jsem dneska odpoledne musela říkat aspoň 5x. Měla jsem od pěti trénink a měla jsem docela pohodovou náladu. Odpoledne jsem si malovala svoje vlastní Emo houbičky, které jsem si vymyslela a psala jsem si citáty. Poslouchala jsem písničky a byla tak jako smutně, ale pěkně naladěná. :') Spíš pláč s úsměvem a přemýšlení s úsměvem. Ale pak byl ten trénink....
  Nejdříve jsem přišla do haly a tam byla tma. Docela mě to bavilo se tam rozcvičovat po tmě a pak, když jsem byla rozcvičená si tam jen tak blbnout ve tmě v hale, při čemž jsem se i malinko bála, protože v rozích haly to bylo fakt hnusný....ale samozřejmě se mi to vymstilo. Běžela jsem a nic jsem neviděla. Nevím proč, ale mezi kurtem a halou byl postavený koš a já o něj zakopla a hodila jsem držku. xD :( Takže odřený loket už z prvního tréninku....
  Pak přišel trenér. Hrály jsme a bylo to docela ok. No....ale po půl hodině jsem zjistila, že mě bolej kolena. Samozřejmě, že je to normální po tom, co jsem dělala tyto tři tejdny--jenom ležela a jednou šla běhat. Jenže na moje neštěstí mě prostě bolej kolena, takže budu muset nosit tapy. :/ Sice budu vypadat jako Nadal, ale na co mi to je....
  Ke konci tréninku jsem byla fakt vyřízená, protože jsem unavená, makala jsem až moc na první trénink a stále se mi motá hlava. Takže jsem se tam už jen tak motala. No a trenér mě sice pochválil, ale já mám fakt dost...
 Takže z toho všeho mám teď docela náladu na nic. :/ :'( Poslední dobou zase nějak moc maluju....to neni dobrý. Vždycky, když já začnu malovat, tak to nedopadá dobře....
 Lidi....have a nice day a já jdu na ten papír....:'( :/
 

Žádné komentáře:

Okomentovat