pátek 17. prosince 2010

Vzpomínky...tentokráte ukážu :')


Louny...                                        
Tak abych se nenudila, tak jsem vzpomínala...





   


















Moji Hraboši xD :')    

Křesínští kámoši + vzpomínky z Křesína :')


            























                                      
        

                                       Tohle video je moje uplně (jak by řekl Forrest Gump :')) nejvíc největší vzpomínka na Křesín !! :') ♥



     A na konec Alej...:) :')



 Slavnostně oznamuji, že jdu spát xD :') Rekord nedám..je tu bez toho druhého člověka nuda :/ :'( :') ♥ Tak brou všichni ;) :')
          

3 komentáře:

  1. no to je pěknééé....:´) jen doufám, že tvé včerejší přemýšlení nevedlo k pláči. je moc zvláštní pocit....vidět tě na fotkách z Loun a na těch třech fotkách z Aleje ne.......akle je to pěkné a moc dojemné....:´) jééé a na té jedné fotc eje ještě Minči......:( :´) to je takový strašně.....nevím jak to popsat....smutný....kolik změn naše třída zažila a kolika změnami jsi prošla ty....

    OdpovědětVymazat
  2. :) :') díky ! ;) :') Na konec ano...ale ne tak tragicky...:) Aha...no...já to neposoudím. Njn...každý prostě projde změnou...a já prošla velkou...než jsem přišla Nad Alej...byla jsem fracek...ale Alej a ty jste mě změnily ! :') A...mě dostává ta póza Lukyho za tim Minči...:) Fakt moje 2. já :')

    OdpovědětVymazat
  3. tak to je dobře, že ne tragicky. :´) no jo...pravda. ty a fracek,......to je pro mě neuvěřitelné......
    jo, cháchá! xD :´) ♥ úplně přesnej. :´)

    OdpovědětVymazat