čtvrtek 30. prosince 2010

všichni by mu nemuseli nadávat !! :((

Nevím proč, ale už mě štve, jak mu všichni nadávaj ! Sakra fajn...třeba se jim nelíbí, jak zpívá...ale nemusejí mu říkat, že je vykastrovanej atd. Prostě ať si to nechaj pro sebe a poslechnou sebe, jak zpívají....je to stejně jenom závist !! Ta hnusná vlastnost Čechů....
  Zažila jsem závit na vlastní kůži a málem jsem kvůli ní měla zlomený prst ! Nechápu ty lidi, co tohle dokáží...závidět....k čemu jim to vlastně je ?
  ,,Já ti závidí toho kluka..." Tak si najdi taky takového !
  ,,Jéé...tak tyhle kalhoty ti závidím !" Tak si je kup....a když na ně nemáš, vydělej si !
  ,,Já ti závidím tvou postavu..." Tak zhubni !
  ,,Máte ale dokonalé dítě..." Tak si vychovejte to svoje taky k dokonalosti !
Prostě Češi jsou závistiví svině a jinak se to bohužel říct nedá....:'( :(

3 komentáře:

  1. Jo přesně! ://
    Vždyť ho nikdy neviděli na vlastní oči.. nikdy s nim nemluvily... a pochybuju že ho všichni co na něj nadávaj někdy slyšely zpívat! ://
    Kdyby tohle někdo dělal jim tak už brečej v obětí matky... ale on bojuje...!
    Nesnášim závistivý lidi... :// a ještě když svou závist skrývají za nadávkama a vyhrožovánim... :// :(

    OdpovědětVymazat