pátek 31. prosince 2010

Večer útrap...

Nazdárek lidi...
  Tak je dneska 31.12..:/ Poslední den roku 2010. :( Snažím se přežívat....ráno trénink a sranda. Po tréninku přání od trenéra do nového roku ,,Tak pěknej novej rok Maleeková a HLAVNĚ MOZEK !! :D ;)" takže mě rozesmál...:)
  Pak ve dvanáct sraz s Benky a Duffy před školou a 4h. srandy v Šárce a u Benky xD :) Docela mě taky rozesmály...prostě kamarádská pohoda. :) ;)
--> vrácení domů, běh do schránky a zklamání, protože dopis pořád nepřišel...:'( :( Ale nějak jsem se přes to přenesla.
-->televize a něco na zub. :P :/ Takže nuda....
--> směr pokoj a otec za zády ,,Proč jsi odešla ?! Jako budeš s náma na silvestra ! Si nemysli, že budeš zavřená tady v pokoji ! Hezky s rodičema budeš !" a já naštvaná a smutná, protože jsem mohla teď bejt uplně někde jinde....
--> poslouchání písniček jako třeba secrets a all this time--->slzy---> poslední zápis do deníčku---> slzy---> nálada na nic ! :'( Prostě bych teď nejradši byla aspoň u tý Káji....aspoň se někde bavila a nenudila se ! Sakra....jsem tady sama s rodičema který nanejvejš dostanou výgeb u nějaký scény filmu...aspoň kamaráda tu mít...všichni si teď užívají někde s přáteli nebo se prostě baví ! Já jako jediná tady budu jenom sedět a chmuřit...Oslavy na hovno !! :'(

   Tak si to aspoň vy užijte ! Zatim hoj a za rok...

Žádné komentáře:

Okomentovat