pondělí 13. prosince 2010

Nuda doma :P

No...tak když se doma tak nudím, vzpomínám a máma už mě nenechala v pokoji bez dohledu protože se tam vždycky rozbrečim, tak se nudim tady v obýváku a prohlížim youtube. :P :) Narážím pořád na mé oblíbené písničky...:) :') Prostě miluju hudbu !!! :) :') ♥ Asi sem dám i nějaké ukázky :)

  John Lennon-happy christmas
  Mitchrl Musso-jingle bell rock
  santa claus is coming to town - ehm...:D no...vzpomínky...co naděláte xD
  we wish you a merry christmas
  překvápko xD
  jingle bells
  xDDD překvápko 2.
   No----> ta to je trochu vánoc...:P :D A teď něco, co jsem prostě našla xD

 banana phone xD -to má muj trenér jako vyzvánění xDD
 emo symphony
  A na konec moje oblíbená skupina...jak jinak,že ? :')

  nejdříve original...secrets :') ♥♥
  one republic-secrets (live Alan Titchmash Show) :') ♥ (nemyslete si, že tu bude jenom secrets...to by mě ani nenapadlo..vůůůůůbec ! xD :'))
  one republic-secrets (acoustic)
  one republic-secrets for violin and cello :')
 
 Myslím, že už by to mohlo stačit...:) :P Já se jdu nudit dál :(
 

Žádné komentáře:

Okomentovat