úterý 28. prosince 2010

neuvěřitelné....

Tak jsem si včera...respektive dneska ráno psala na fb s mojí nejlepší kamarádkou, která jí byla, když jsem byla ještě na první základce. Nějak jsme se bavily o klucích a já jí pak říkala o té hlavě atd. a ona mi z ničeho nic řekla ,,No taáák Týýýrýýýstýýýneee !!" :D :'( :') A já si uvědomila, co jsme spolu všechno zažily, jak dlouho se známe a jak jsme se dlouho neviděly. Pak mi došlo, že to mi bylo ještě jedenáct.......bylo to před dvěma lety.......ten čas tak letí ! :'( To nastartovalo mou noční šňůru přemýšlení a vzpomínání........
  Mám na mobilu ještě videa s toho, kdy jsme spolu blbly a tak jsem si je všechny pustila....:') My měly dost ! Vzpomínala jsem, jak jsme našly knížku o sexu a jak jsme si jí tam pak četly xD A jak nás pak našla teta a jak jsme jí schovaly za postel xD :') Pak jak jsme si hrály ještě s bárbínama xD No moc ! Jáááj....to mě dostává. A nejlepší na tom je, že to bylo před dvěma lety......vlastně strašně moc blízko to je ! To jsem ještě ani nevěděla, že budu někde v Praze.....že si spolu napíšeme jen, když se nám chce a že budu mít o dost jiné a lepší kamarády. A že budu taková, jaká jsem......ani jsem na to nepomyslela a to mě dostává nejvíc ! Teď třeba myslím na to, co bude za rok, ale před tím vůbec.....no prostě jáj. :D :') :'(

     Nooo...tak fajn.....myslím, že Týýýrýýstyn už zůstanu xD a ona Jínísek xD :') no a samozřejmě Pívlína xD cháchá....bůůů...:D :') to je hustý....

2 komentáře: