čtvrtek 23. prosince 2010

Proč ?! :'( :'(

Sakra....proč se musí vždycky něco podělat ? :( :'( x'(
  Dneska úžasný den s Pavlíkem a Marky. Smáli jsme se, blbli jsme a povídali si....Pak Pavlík odešel a byla tu jenom Marky. Taky super !! :') Byla jsem neuvěřitelně přeplněná vděčností a smíchem....ale nic nemůže mít happy end. A to jsem myslela, že tenhle den bude jeden z nejlepších.....tyto zážitky byl ten nejkrásnější vánoční dárek....ale teď......Vánoce jsou na nic....:'(
   Proč jsem tak blbá......já to přece věděla....ale já blbec jsem se do něj prostě musela zamilovat....sakra, sakra...:'( Je tak hodnej.....a já s nim chodila...byl můj. Ale teď ? Teď jsem sama......a ani to neumí říct do očí....v podstatě to vůbec neřekl.....jen naznačil......mě už jen stačilo, aby mi to došlo.....sakra !! :'( Nesnášim kluky !! Hovada to jsou....a ještě na víc ti, co je má člověk rád ! :'( Jsem debil pitomej ! Já si najivně myslela, že mě má rád......nikdy neměl. :'( Proč ?! Sakra proč ?! :'( :'( To je ta otázka, na kterou nikdy nikdo nenajde odpověď......nikdo mi nedokáže vysvětlit, PROČ se to musí stát.....:'( x'(

             Někdy mám pocit, že mě nikdo nemá rád......i když mám spoustu přátel a mám ty nejlepší, kteří tu dnes byli............

22 komentářů:

  1. Marky ochotná ti vždy pomoci23. prosince 2010 v 18:34

    Ale Terko....copak se stalo? Neříkej, že ti Patrik něco provedl? To by si to chlapec pěkně podělal i u mě. Ráda bych ti nějak pomohla......:( :)
    Znám ten pocit, kdy si myslíš, že tě nikdy vlastně neměl rád, ale věř mi, že to je jen zoufalý pocit, který většinou pravda není. Mohl tě mít rád a může. A ano, vždy pamatuj, že JE TU NĚKDO, KDO TĚ MÁ RÁD!! :´) ♥ A že nic nemůže mít happy end? Hádala bych se....

    OdpovědětVymazat
  2. :) díky Marky. Už jsem se přes to nějak přehoupla---> Patrik mi dal kopačky....to byl ten dárek. Ale prej ,,mi nechtěl zkazit štědrý den." Už je mi jedno...už jsou mi kluci jedno. :) Ale fakt díky...:') ♥
    No...jak co. :') Ale život není film...

    OdpovědětVymazat
  3. No já ti zatím nijak nepomohla,...není za co.
    To je dobře, že ses přehoupla....
    Ježiš...no tak to chápu. :( Teda a proč zrovna dneska, copak se stalo? No...ikdyž vlastně, kdž už jsou ti kluci jedno ,tak už to neřeš. :)
    To není, ale opravdu jsou případy Happy Endů

    OdpovědětVymazat
  4. Ale je za co....zvlášť dneska. :') Sice tady teď sedím na zemi, brečím...a dojímá mě ta fotka z vaší besídky, ale mám za co děkovat...jsem neuvěřitelně vděčná. :') ♥
    Nevím...řekl mi, že ten vztah nemá cenu. To je jedno...:') ;)
    Fajn...já vím. :)

    OdpovědětVymazat
  5. To je mi ironie....ale já ji chápu. :( :´)
    Fotky z besídky.....no jo....vděčná jsem taky, ale komu teda nejsem vděčná je ten týpek tam nahoře, kterej si myslí, že zejtra spasí svět radostí z dárků.....já bych radši, kdyby začal radostí ze zážitků, okamžiků a toho důležitějšího......
    Nějak mi ta přání ohledně tebe nevycházejí......jako dneska, když jsme se tu loučily, jsem ti řekla : ,,Ať nemáš proč plakat..." A ty zase máš.....:( ....nefér....
    No tak aspoń víš, na čem jsi (nebo jsi byla)....jestli si to opravdu myslel, pak je dobře, že ti to řekl....
    To je dobře. :´) :)

    OdpovědětVymazat
  6. :') ano...je...
    :) To mi zní, jaky by jsi nebyla šťastná ? :( Ale máš pravdu...
    Ale jo....sice brečím, ale mě to nevadí. Vím, že jsi mi to říkala....já se fakt snažila...:') Ale jsem moc vděčná na to, abych udržela slzy....to není kvůli Patrikovi. Ten byl dost mimo z toho, že jsem mu řekla, že je to v pohodě a jsem nejsem moc dobrá holka na chození. Jsem šťastná a dnešek mi už nikdo nekazí ! :') Díky vám...a díky tobě. :') ♥
    Patrik je už za mnou...:)
    :) :') no jo...ale pamatuji si na 14.11., jak jsi říkala, že by jsi chtěla, aby byl život jako film...aby jsi šla po ulici a hrála tam muzika...:') Ale pak by to byla nuda....vždycky happy end ? Co by to bylo za život...život je boj, láska, přátelství, zrada atd. :') Ale pamatuj, že po tom bude něco dalšího...jak jsem řekla dneska :') ♥

    OdpovědětVymazat
  7. Ale.........no já jsem šťastná, ale celkově mě to mrzí.....a občas mi to dojde a to pak..........mrzí mě to, no....:(
    Jé, ale to je jedno, vždy´t jak psala Zuzka na blogu, neutíkej od smutků, to radši breč. :´) :( :) Cože? Tak to jsi teda dobrá, jsem ráda, že jsi celkem z toho. :)
    BuDˇšťastná, to je super!! :´) :´) ♥
    Áno, občas bych chtěla, ale máš naprostou pravdu. Chtěla bych kvůli Secrets a kvůli tomu, že by se dal občas ,,změnit scénář"...
    Pamatuji.......moc by mě zajímalo, jestli kdybychom my obě odtěDˇusilovně věřily, že bude něco dál, jestli bychom se fakt potkaly...:´) ♥

    OdpovědětVymazat
  8. Aha....:) :(
    To ano...:)
    Jo...snažím se si to nepřipouštět. Mamka mi řekla ,,jeho chyba....vzdát se tebe !" :) No...nevím...ale aspoň mě to uklidnilo. :') :)
    Občas ano....šel by přetočit z5...ale taky do předu....má to své výhody, ale i nevýhody. :')
    Víš Marky...o tomhle vím jedno--možné to je...kdybychom od teď obě strašně moc věřily, potkaly bychom se asi znova...jako v minulém životě...
    Ale nic bychom si nepamatovaly...ano bychom nevěděly, že jsme se znaly a co víc, mohly bychom se potkat a nesnášet...
    Tenhle život je zajímaví....ale věř mi, že bychom si teď měly užívat každého okamžiku ( to ,,k" už mě štve xD )...:') Pak už zase bude všechno jiné...

    OdpovědětVymazat
  9. Tvá mamka má pravdu. A neříkám to proto, že bych tě chtěla uklidnit. (což když se mi povede, bude teda taky fajn. xD :´) ) Říkám to jako někdo, kdo tě zná. Nebo aspoň kdo tě zná takovou, jaká jsi teď a ví, co za úžasného člověka a přítele jsi. Vážně, věř mi, jeho blbost. :) :(
    Ano, výhodyy i nevýhody...všechno se dá brát dvojmo. :´)
    Vážně...? Je to možné.....nějak mi to nedochází? Tak to by bylo ještě horší, kdybychom se nenáviděly.
    Ano, to vím a neměj pochybnosti o tom, že ti věřím!! :´) ♥ :´( :´) Ano....
    Chá, to tvoje ,,k" :D :) No jo, třeba ti Ježíšek zejtra naježí novou klávesnici nebo aspoň to tlačítko. :´)

    OdpovědětVymazat
  10. :'( díky :) :') ♥ Možná máte pravdu...Jo...znáš mě teď a já jsem za to moc ráda, protože kdybychom se potkaly před rokem, ani by jsi si mě nevšimla a když, tak by jsi mi nic neřekla, protože jsem byla ta největší slepice na škole...nedokázala jsem udržet tajemství. :'( :') Na štěstí tady byla Alej. :')
    To ano...:')
    Ano....ani si to nedokážu představit...
    Nemám...:') ♥ Víš...dnešek byl nějaký jiný....přijde mi to, jako kdybychom se neviděly roky a mezi těmi roky měli jednu malou krizi...a dnešek potvrdil, že to byla blbost. Možná jsem to vnímala víc než obvykle, ale přišlo mi, že jsem toho dneska řekli víc synchroně....xD :') Jsem si vzpomněla na ten volant...ehm...promiň xD :') Prostě byl pro mě úžasný....:') Pavlovi jsem teď ještě děkovala, ale ten to nechápe tolik, jako ty...:') ♥
    no jo no...(zase bez zkratky xD :')). :D :) Ale to fakt nevím....já nic nechci a rodiče o tom ani neví xD :) Každopádně to bez něj přežiju...:') ;)

    OdpovědětVymazat
  11. Oř, který se vděkem trošku rozepsal...xD :´)23. prosince 2010 v 20:01

    Ano...:´)
    Taky jsem ráda, protože zase.......před rokem a dál jsi možná byla jiná, ale po příchodu k nám si se, nevím jestli sis to vůbec uvědomovala, změnila. A nevím, jestli ses změnit tehdy chtla, ale už jen to, že jsi lepší člověk a změnila ses, o tobě něco vypovídá. Každý může být ,,slepice", jak jsi to nazvala, ale jen málokdo tou ,,slepicí" být přestane a ještě se stane někým o 200% lepším, hádám. :´) ♥ Nevím, jestli jsi tehdy vnímala, že se měníš, ale změnila ses a já ti za to děkuji. :´) ♥
    Já si s píchnutím U srdce vzpomněla, že jsem ti možná dostatečně neřekla, jak moc se ti omlouvám za to pondělí,......udělala jsem blbost a už ji nikdy nechci opakovat. Ani se vlastně nedivím, žes pochybovala o mé důvěře k tobě......´( mrzí mě to a ještě jednou se ti omlouvám ,Terko. Ale na straně druhé mi věř, že se tím mezi námi (aspoň z mé strany) nic nezměnilo. A pokud, tak jen k lepšímu, protože jsem moudřejší toho, čemu se mám vyvarovat. :´)♥
    Hrozně moc.......´) a vsadím se, že ikdyž jsme třeba nic synchronně neříkaly, myslely jsme stejně. :´)
    Jo, volant byl dojemnej...:´) ♥ neomlouvej se, ty trdlo malý! :´)
    To já se omlouvám, víš, já se bála, že ti třeba bude nebo tvým rodičům bude vadit, ež jsem s sebou ,,vzala" i Pavlíka. Prostě mi došlo až ráno, že o tom nevíte a už jsem zas nechtěla kazit překvapení. :´)
    Právě se mě brácha ptal, jak se těším an zítřek a já odpověděla, že těším. A on: ,,Ale těšila by ses víc, kdyby sis něco přála, ségra...." A on myslí ještě jako dítě, tedy materiálně. Ale neví, že já si přeju, jen ne dárky hmtoné......:´) ♥
    Hmotné věci souběžně s lety rezaví, ničí se a opotřebovávají, ikdyž se o ně staráme, jednou dosloužit musí, kdežto přátelství nerezaví, pokud se o něj staráme. :´) ♥ Znám to a myslím, že ty taky. Třeba jsem jako malá dostala dárek, měla jsem z něj tak měsíc strašnou radost, a potom taky, dokud jsem ho měla, jenže to byla taková ,,normální" radost. Rozhodně jsem na ten dárek nemyslela každý den. Přátelství...je něco jiného....něco úžasného. :´) ♥ :´)

    OdpovědětVymazat
  12. Marky...začnu od konce. :')
    Ano...hmotné dárky jsou jiné. Opotřebují se, zničí se atd. Člověk z nich má radost dokud jho baví...ale přátelství a důvěra k tomu je opravdu něco jiného...něco nenahraditelného. :') A pro to, jsem tak neuvěřitelně vděčná za dnešek...dnešek byl ten nejlepší a nejkrásnější dárek k Vánocům. :') Nikdy tohoto dne nebudu litovat...a to i kdybych měla teď být na dně, protože mě pustil kluk...řeknu ti, že ještě že jste tu dneska byli. :) :') (áááá...muj pitomej bratr mě právě vylekal...:D :D). A jsem moc ráda, že tu byl i Pavel. Byla sranda...mě se po něm stejskalo moc a chtěla jsem ho vidět...:') A díky němu jsem byla ještě o něco šťastnější...ale pak, když odešel tak to bylo zase to, co prožíváme, když jsem spolu my dvě...Čas důvěry, vděku a mlčení...:') ♥
    K tomu pondělku....Byla to chyba a určitě se tím něco malinko změnilo...a to bylo to, co jsi řekla....tohoto přátelství si budeme vážit ještě o něco víc, protože už víme, jaké to je, když jsem na pokraji...ale já tí věřím i dál a myslím, že ty mě taky...:') Děkuji ti Marky...:')
    Alejí jsem se změnit nechtěla...já si všimla toho, že jsem se změnila až když jsem se začala bavit s tebou a začala jsem vnímat svět jínýma očima. Ty jsi mě taky hodně změnila a za to ti děkuji hlavně...
    Změna je život...a nechci se měnit dál, i když jsem to už jednou udělala....jak jsem byla tak drzá na začátku nového školního roku. A teď vím, že kdybych se takhle chovala i dál, už by ani možná to pondělí nebylo...proto si dávám pozor...:') ♥
    Ano...jsem lepším člověkem...:')
    Díky moc Marky...Oři...za vše...:') chichi...jsme ti ještě chtěla říct, že jak jsme tě vezli domů, tak jsem se pak s bratříčkem ztratili xD Ale byla to dost sranda...v tom autě jsem neměla šanci se rozbrečet xD :')

    OdpovědětVymazat
  13. Oř nevzdOŘující vděčnému pláči....:´)23. prosince 2010 v 20:35

    Ano, přátelství mě každý den minimálně jednou donutí se na svět usmát a být šťastná.....:´) ♥ Pro mě taky........ani doma mě nechápali, o čem jsme se jako ,,tak dlouuuuuho" mohli bavit, ale já bych se dokázala bavit ještě déle. S tebou a ostatními přáteli se mám vždycky o čem bavit. A to ikdyž zrovna nic neříkám...:´) ♥
    Jak jsem také řekla, jsou věci, které si neodpustím.........mezi ně patří i tato. Ale pravdou je, že si budeme přátelství více vážit. :´) Na pokraji.........ach bože....
    Nemysli, ale poslouchej, dívej se a vnímej, já ti věřím dál a stále stejně. :´) ♥ Stále stejně moc. :´) ...ikdyž lépe to vystihuje naše ,,důvěra až za hrob" :´)
    Já jsem ráda....:´)
    Ano, to jsi. :´) ♥
    Terko díky, díky za dnešek i za všechno ,co jsme kdy prožily (od sekundy až do teď). :´) Tady jste se ztratili? xD No tak doufám, že jsem vám nezavinila větší ztrátu času, než jsem tím, že jsem nevzdorovala proti vašemu odvozu dostatečně, způsobila. :´) TO mě přivádí ještě na něco....víš, napadlo mě se na tu flešku jen tak ze zvědavostimrknout a opravdu tak je něco nahraného. Jenže mě to nejde vůbec otevřít, tak se chci zeptat, jestli náhodou TY nevíš, v jakém programu nebo jak to mám spustit a otvřít. :) DÍKY :´) ♥

    OdpovědětVymazat
  14. jé...:( to mě mrzí. Je to program Windows Movie Maker. :) Tak když ti to nepůjde, udělám to do power pointu ;) :) :')
    Ano...mě taky ne. Ale já na to měla argument ,,Když nám s Marky nestačily dva dny a jedna noc, tak nám nebude stačit nějakých pár hodin." :') To mamku umlčelo. :) Ano....,,i když zrovna nic neříkám." :') ♥
    Přesně...důvěra až za hrob to vystihuje 100%. :') Moje mamka nechápala, proč jsem si malovala křížek a na té placce proč byl křížek a už vůbec nechápala heslo ,,Důvěra až za hrob." ale hlavní je, že to chápeme my dvě...:') A tohle a přátelství je dar, který se nedá nahradit...a to ani láskou. :') Chápu tě Marky, že nevzdOŘuješ pláči...já už asi dvě hodiny. :') ♥
    :')..ano...od sekundy až do teď...:') V roce 2010...:') Jak dneska řekl Pavlík na ty data ,,ty šprtko" xD :') a datum 23.12.2010 se mi taky vryje do paměti...:')
    Ne...byla to pohoda. xD Bratřík měl nehorázný keci na to, že ještě neměl pivo, tahle roštěna je pěkná a nějakej vocas si ho dovolil předjet...já z něj nemohla. Ale pak to celý zkazil...nemusel bejt až tak nechutnej. :D :P A na konec řekl ,,Proč ti nemůže bejt 20 ? By jsi měla 20ti letý nejlepší kámoška...13 je ještě na nic !" ://
    Né....já DÍKY ! :') ♥

    OdpovědětVymazat
  15. Marky vděčná až za hrob :´)23. prosince 2010 v 21:17

    Nejdou mi vůbec ty obrázky...´:( teĎ jsem se o to tady celou dobu pokoušela......promiň.
    Přesně.....:´)
    :´)
    Máma to taky nechápala, když jsem jí to ukázala....xD :´) ano, tohle je dar nenahraditelný....:´) ♥ Ó díky za pochopení....:´) (bůůůhůůů....škyt...:´) ) ♥
    Áno, všechna data, na ty jsem tento rok expert. :´)
    Cháháhá! xD :D Dobrý hlášky. xD
    No v pohodě, co čekáš, od kluka...? xD :´)
    JÁ DÍKY!! :´) ♥

    OdpovědětVymazat
  16. :D cháchá...Marky...já tady chcípám xD Je tu se mnou bratr a rozesmívá mě...xD
    Ale teď jsem ok..:)
    Nevadí...:) Viděla jsem tvůj text na blogu...nezní zrovna optimisticky. :) :(
    No jo...kdo nezažil, nepochopí. :') ♥
    Já taky...:')
    No to teda má xD :P A teď...já tady oči od slz (o5 jsem potřebovala kruh) a on mě tady dokonale dostal xD :') Teď se mě ptá, jak jsem tě poznala :')

    OdpovědětVymazat
  17. Jé..co pěkného ti zase řekl? :´) xD :D :)
    To je famózně super! :´)
    Ále ne, je to jen tak, jak to cítím. Není to ani optimisticky ani pesimisticky psané, je to psané tak, jak se mi to zdálo. :)
    :´)
    :´) ♥
    Já ti ten kruh fakt koupim...xD :´)! ♥ No jó, jen mu to hezky pověz, to ať se chlapec těší. :D :´)

    OdpovědětVymazat
  18. xD cháchá..teď se bavíme o konci světa. Já říkám ,,no...má nás vcucnout černá díra." a on ,,aspoň nějaká díra !" :DD xD xP
    :')
    Aha...:') ok...:)
    :') ♥
    :')
    Ok..xD :') No jo....reagoval na to ,,Fakt, že jí neni 20..." :D Já mu jednu vlepila...se tady mlátíme xD Jako malý xD
    Jooo....já zapomněla....já díky xD :') ♥

    OdpovědětVymazat
  19. Cháchá! xD Tak to je nářeeez! :D :´)
    :´) ♥
    Jéžiš...xD cháchá!xD promiń, ale mně to přijde vtipný! já takový kuře.....:D XD No tak to ti v bitce držím kopytaaaa! :D to tady je to podobný, ale pere se táta s Jackem. slyšim jen: ,,BUM! Jacky ty pitomče......BUM!! IDIOTEÉÉÉÉÉ MĚ NEZDRHNEŠ!! BUM,BUM! " XD Jack vedl, ale táta ho stačil zavřít do předsín. :D :´) Neboj, netýráme ho, ty rány byly od toho, jak po něm táta šáhnul a netrefil se. xD :D
    To je sice fájn, hádat bych se mohla do nekonečna, protože já děkuju. :´) ♥

    OdpovědětVymazat
  20. xD no jo...ale právě odešel :( xD :P :')
    ♥:')
    cháchá...vraždí kočku xD :') Jasný...mě to došlo :D :') A proč ho proboha honí ? :O :D :')
    No díky...zmordovala jsem ho plyšákama xD Takže se dal na ústup xD :') No jo...neomlouvej se. :') Já tohle fakt nedokážu posoudit xD Nebudu ti říkat, že jsi hezká...cháchá....to by bylo úchylný xD xD :P :')
    Mám pocit, že děkujeme obě. :') ♥

    OdpovědětVymazat
  21. To mě mrzí, ale určitě ho zas brzo uvidíš. :´) xD :D :P
    No jasný...:´) xD Protože už rozbil pět koulí a rasí stromeček. xD :´)
    Fnadim tiiii!! _:D HÁHÁ! XD No jasný. :D :)
    Správněj pocit. :´) ♥
    Hele Bohyně, budu muset končit.....a mrzí mě to, ale u nás je rodičovská tradice, že na štědrej den se na comp nesmí a já navíc jsem zejtra od rána až do deseti večer u příbuznejch, kde hraju na ságo atd. takže ti přeju famoźní Vánoce plné radosti, a´t se směješ co nejvíce a ještě jednou ti moc děkuji, jak jsem vyhlásila: Ty a Jack jste nejlepší dárky tohoto roku, které jsou ovšem mnohem na dýl. :D :´) ♥ Děkuju ti, kamarádko moje skvělá! :´) krásné vánoční sny. :´)

    OdpovědětVymazat
  22. :) tak se měj krásně Marky...nebudu ti přát hodně naježíno...:') Ale ať ti přání vyjdou ! :') ♥ Ty jsi taky ten nejlepší dárek...a to nejen tohoto roku. :') Díky...díky moc ! :') ♥

    OdpovědětVymazat