čtvrtek 2. prosince 2010

moje pokusy o ,,malování" emo hubek xD (podle M. :'))






8 komentářů:

  1. přestože je to smutné, je to pěkné. a skoro totožné s originály, akorát osobitější. :´) podařené emohubky! :)

    OdpovědětVymazat
  2. není zač, ale co ti oxidanti :´( tady?

    OdpovědětVymazat
  3. oxidanti jsou výstih mých citů...je to smutné...všechno je smutné...:/ :'( :')

    OdpovědětVymazat
  4. a jéje....
    takže, jsi-li schopna mi odpovědět: CO všechno je smutné a proč ti to tak přide?

    OdpovědětVymazat
  5. a jéje ? No..asi tak no.
    Táta mě štve a rodiče vůbec...nerozumí mi v ničem...a když mi máma řekne ,,Tak mi to řekni...určitě to pochopím !" a já jí to pak opravdu řeknu a ona mi na to řekne ,,Ty jsi divná." a nebo ,,Tak to nechápu !" tak to člověka zamrzí...
    Ještě třeba to, že si nejsem v ničem jistá...

    OdpovědětVymazat
  6. áha....víš, ne vždy tě lidé chápou. mě třeba rodiče chápou proto, že nevědí to ,co jsem jim neřekla (věděla jsem, že by to nepochopili). naopak mně kamarádi říkaj, že jsem divná a nechápou mě....no, každý to někdy zažije. ale pochopení přijde, po jakékoli době. :´) chápu. jistá...?

    OdpovědětVymazat
  7. njn...už to tak je. :) :') :(
    Jistá ? Jsem si teď jistá tím, že jdu do postele...:') Takže díky Marky a brou noc ;) :') ♥

    OdpovědětVymazat