úterý 28. prosince 2010

bolest u srdce....a neuvěřitelná chuť !!! :') x'(

ÁáááááááááááááááááááááÁáÁáÁáÁáÁÁáÁÁáÁáááá................tam je tááák nááádherně !!! :( Já mám takovou chuť vylítnout ven a běžet ! Běžet až do sadu !! :D :') ♥ Prostě dneska je tak nádherně....až na ten sníh  na tu teplotu jako 14.11.....:') :'( Ale mě tam nikdo neodveze a ani mi to máma nedovolila....nevím, co proti tomu mají...:( :'( x'( Takže nic..........nehorázně mě to mrzí :'( Ale co s dá dělat....:/
 
 Každopádně si vy ten den užijte !! ;) :P

6 komentářů:

  1. Nebój, víš kolikrát ještě budeš mít možnost se sem podívat? :) :´) Já ti povim, co proti tomu mají, nechtěj, abys ebou švihla mezi stromy v zasněženym ,,prostoru" u Prahy. :( :) Jo, chápu tě, taky jsem chtěla jít zas běžkovat, jako teď každej den, ale máma mi řekla, že at na to zapomenu, že jak jsem každej den 2-4 hodiny venku v pohybu, tak mám z toho dejchání kašel...:/ no a co.....:( no nic. takže nesmutni, určitě se sem ještě budeš mít možnost někdy podívat. :´)

    OdpovědětVymazat
  2. :) Myslím, že jo...netěším se na to ! :') Ale prostě dneska je to přesně měsíc a mě to láká nějak víc...
    Dospělí to nechápou....:( :')

    OdpovědětVymazat
  3. netěš. xD :´) Téda, ty jedna básnířko....:´) chápu tě....:´)
    ne.....to ne. :( :´)

    OdpovědětVymazat
  4. Jéé...toho jsem si ani nevšimla xD :') ...díky...:')
    :// :') občas je to fajn...občas je to na nic. :P

    OdpovědětVymazat
  5. já se zase musím opakovat, když řeknu: ,,kradeš mi slova z pusy" :´)....

    OdpovědětVymazat
  6. :') no jo Marky...:') chi....
    Víš co mě teď naštvalo ? Jsem něco zmáčkla a vymazala jsem si celej mail xD :P Takže hdu psát znova...

    OdpovědětVymazat