pondělí 27. prosince 2010

Ulítlost xD

Fááájn. :D Tak jsem se teď stala nějak moc závislá na Justinovi. :P xD xP x-/ Tááákže sem dám jednu mega bombu, která se mi fáák líbí a budu to muset vidět !! :') ♥♥ !! :D
  Justin Bieber-never say never official trailer.
 A pak ještě samozřejmě ujíždim na OR. No a když  mám dneska fajn náladu, nějak hledám potrhlé věci, když už je nemůžu dělat :P Takže:
  OR All the right moves chipmunk :D
  OR secrets chipmunk :P
  OR ft. Timbaland apologize chipmunks xDD - tohle mě dostalo nejvíc xD
Na konec něco v normě, co se mi poslední dobou líbí. :') ♥
   OR made for you :)
   OR lullaby
   OR good life official
   OR marchin on
   Má cenu sem dávat secrets ? Já jenom, jestli to neni už jasný :D :') OR secrets official
  Linkin Park-waitink for the end
No a nějaký Justin ! ♥
  Justin Bieber ft. Jassica Jarrell- Overboard
  Justin Bieber-down to earth

♥ Mám ráda tyhle písničky ! ♥ :') Nějak mě uklidňují a aspoň se mi u nich netočí hlava :D :/ Tedy....ono to asi bude tím že sedím, ale nevadí xD Stejně je to na nic. :P :/ Ale úsměv je tu ! Jako vždy...
  Včera jsem si četla v knížce, co jsem dostala k vánocům a to je, kdo se kdy narodil a jaký je. Takže jsem si četla svoje datum a tam bylo něco ve smyslu ,,Jste vůdčí povaha, dokážete pomoci v jakékoli situaci a jste optimisté. Ale dokážete i pořádně brečet a míváte deprese." -překvapivě výstižné ! :D :P :)

    Tak se tu mějte...já jdu na fb. :P :D A malovat si u toho. :D

Žádné komentáře:

Okomentovat