středa 29. prosince 2010

Fajne den ;) :)

Jůůů...tak se mi zatím den docela daří ;) Kolem dvanácté v noci jsem dokoukala čarodějova učně a byla jsem z toho úúúúpně mimo ! Moc se mi to líbilo ! ;) Dneska kouknu na Pottera ;) :P Takže pohoda. Usínala jsem kolem čtvrt na dvě a zdál se mi dost podivnej sen.....
 Ráno mě máma vzbudila a já jsem totááálně nevyspalá, ale neva :D :P Hlavní je, že je mi už dobře a jsem docela v pohodě. :) Pak jsem jela na trénink. Poprvé za tři týdny. :D :/ Pohoda. Moc mi to nešlo, bolej mě kolena a rameno, ale bavilo mě to. :) Tomáš byl spokojenej ! ;) Dostala jsem od něj ještě dárek k Vánocům-tričko s Okresního Přeboru--slavoj houslice-tereza 26. :D pěkný je ;) Fakt se mi líbí ! :D ;)
 No a teď se tady nudím a tak projíždím youtube. A tohle jsem našla....fakt sranda ! xD
  Tričko dámské č. 2 Luňák(místo luňák je tam Tereza a místo 2 je tam 26)
Federer and Nadal: Fit of laughter during shooting
Novad Djokovic imitations
Roddick imitates Nadal
Andy Roddick best serve ever
 :D Já nemůžu :D

Žádné komentáře:

Okomentovat